H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja löytänyt;6243029:Jos pahoinpitelyt ovat vain sitä että kaksi tulisielua eivät tule toimeen keskenään. Toinen on paha suustaan ja toiselta kun lopuvat sanat tulevat nyrkit avuksi niin silloin kai voi onnen löytää muualta, rauhallisemman kumppanin kanssa, kumpikin.
Mutta jos pahoinpitelyt ovat osa luonnetta, persoonallisuushäiriöisen käyttäytymista, alistamista, niin sitten tuskin onnistuu kenenkään toisenkaan kanssa.
juu, todellakin se päätti vetää kuonoon ja mä tietysti koitin puolustautua parhaani mukaan mutta pakko oli paeta kaverille...menin polisille ym..oikeudenkäynti...rauhottavia...masennusta ym...rakastan tätä miestä edelleenkin....se pysi jo naimisiinkin..mutta olen sanonut että en luota ja koko perheeni ei luota siihen mieheen tämän tapahtuman jälkeen. Mitä teen olen iahn poikki ja mikään ei tunnu auttavan. Tiedän että hän osaa dominoida mutta voisi saada nämä asiat kuriin...
Moni on vaan halveksien katellut minua ja sanonut et ei ne muutu..
Mitä mieltä te olette!!Ole aika murheen murtama ja itsetunto on 0....