Se tuntuu vieläkin ihan helvetin pahalta ja itku ei lopu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möykky sisuksissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

möykky sisuksissa

Vieras
Miksi piti mennä ihastumaan mieheen joka ei tunne samoin?! tai ei se ihastuminen mutta miksi piti ruveta sen kanssa säätämään kun ei se juttu sitten edennyt minnekkään vaikka yhessä vietettiin aikaa. "Ero" tehtiin jo komle-neljä viikkoa sitten lopullisesti ja tänään näin ensimmäisen kerran sen ja vittu kun tuntu pahalta! itku tuli,möykky rinnassa ja vieläkin itkettää,en voinut enää olla ees ihmisten ilmoilla vaan piti tulla äkkiä kotiin kun rupes ahdistaa.

Kyllä mä ymmärrän et näitä tunteita oli kun erosin pitkästä ,monen vuoden suhteesta muttta että tääkin tuntuu ihan helvetin pahalta,en ikinä olis uskonut et se tuntuu näin pahalta.Ei jaksais millään käydä taas läpi tällästä.

Tuli ikäväkin,ihan helvetisti!! Nyt tekis mieli soittaa sille mutta en mä nyt tietysti sitä tee,en ala roikkumaan.

[QUOTE="vieras";27099997]Kirjoittelitko tästä jo aiemmin? Sillä vaan kysyn, että tiedän onko juttusi jo täällä tuttu. Toivottavasti mielesi pian siitä kohenee.[/QUOTE]

olen mä sillon kirjotellut kun tää "ero" tapahtu. Kiusasin palstalaisia ihan kiukun partaalle kun avauduin täällä. Mutta nyt siis pitkästä aikaa tästä kirjotan et en ihan lähiaikona ole täällä kirjotellut. Eikä olis nytkään varmasti pitänyt kun tiedän et taas tulee vaan paha mieli mutta...

ja kyllähän se olo olikin jo parempi enkä oo ees ajatellut tyyppiä(no joskus ihan ohimennen) mutta nyt näin sen ja se vaan tuntu vieläkin ja mikä hulluinta et kun ei ees virallisesti oltu yhes ni siltikin tuntuu.

Pitäisikö tästäkin nyt päästä eka yli ja käsitellä asia kun mitään erikoista ei oikeestaan ees tapahtunut muutakun se et ihastuin.Olin siihen paaljon ennen kun ruvettiin juttusille ni ihastunut ja olen vieläkin,tää on sellanen ikuisuusihastus ,mulla on sellasia pari muutakin mutta niihin ei ole ollut näin voimakasta tunnetta ja tuo toinen on ollut mun ihastus jo 9vuotta mutta sekin on vaan ihastus,vaikka olen ollut suhteessakin nii ei se ole mun elämässäni ollut mitenkään esillä koskaan. Tästä miehestä tuli nyt sit varmasti yks ikuisuusihastus lisää mutta astetta vakavampi.

niin et tarviiko tääkin käsitellä jotenkin...? exästä olen jo selvinnyt niin ettei se enää vaivaa niinkuin ennen,toki vieläkin joskus tulee asioita mieleen mutta siis en itke sen perään enää ja olen mennyt etiäpäin.

Yhteistyössä