Näin kamalaa unta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammanpojat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mammanpojat

Aktiivinen jäsen
08.09.2008
1 348
0
36
Näin unta että olimme mieheni kanssa jossain allas bileissä, tai missä oli uimahallin tyylinen ja sit jossain katolla oli porukkaa..
Yhtäkkiä havahduin kun mieheni nukkui jonkun toisen vieressä.. Menin hakkaamaan sitä naista, että makasitko mieheni kanssa ja se vastas että
kyllä.. Että tuntu pahalta, mulla tuli ihan itku siinä unessa, ja rupesin hakkaamaan sitä naista minkä jaksoin... Se oli niin todellista :ashamed:
Mieheni ei sanonut oikein mitään, oli ollut humalassa ja en tajua edes miksi nukuimme erillään...

Tuntuu tuo uni vieläkin kamalalta :(
En pääse tästä olotilasta pois. Vaikuttikohan tähän jotenkin se, kun suutuin illalla miehelleni ja sitten molemmat mökötettiin, eikä puhuttu mitään kun menimme petiin. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Näin unta että olimme mieheni kanssa jossain allas bileissä, tai missä oli uimahallin tyylinen ja sit jossain katolla oli porukkaa..
Yhtäkkiä havahduin kun mieheni nukkui jonkun toisen vieressä.. Menin hakkaamaan sitä naista, että makasitko mieheni kanssa ja se vastas että
kyllä.. Että tuntu pahalta, mulla tuli ihan itku siinä unessa, ja rupesin hakkaamaan sitä naista minkä jaksoin... Se oli niin todellista :ashamed:
Mieheni ei sanonut oikein mitään, oli ollut humalassa ja en tajua edes miksi nukuimme erillään...

Tuntuu tuo uni vieläkin kamalalta :(
En pääse tästä olotilasta pois. Vaikuttikohan tähän jotenkin se, kun suutuin illalla miehelleni ja sitten molemmat mökötettiin, eikä puhuttu mitään kun menimme petiin. :'(

Mä näen kanssa välillä tollasia unia että ukko on jonkun toisen kanssa ja molemmat käyttäytyy mua kohtaan tosi halveksuvasti. Mutta, kun yritän hakata niitä unessa, niin en osu millään, ja sekös mua sitten ottaakin päähän.. :D

Meillä ei koskaan mennä vihaisena nukkumaan, tai no joo, mutta yritetään siis välttää. Vuodessa tulee ehkä yksi kerta kun jompikumpi mököttää niin kovasti että menee nukkumaan pahalla mielellä.

Sun vaan täytyy hetimiten kertoa ukolles että miten paha mieli sulla on ja pyytää et "sovittaisko?", siitä se lähtee ja mielikin paranee :) :)

muoks. niin, ja mä saatan olla välillä aamusin äreissäni miehelle et "petit perkele mua viime yönä".. Kun tuntuu niin todellisilta ne unet. Mut sit ku näen miten paha mieli ukolle tulee, kun ei mua oikeesti ikinä pettäis (hope so), niin pyydän anteeks että oon ärissy sille unen takia!

Ei minunkaan mieheni ole sellainen joka pettäisi. Luotan kyllä. Mutta unet on niin todentuntuisia.. Kamalaa miten paha mieli siinä unessa tulee :ashamed:
Mietin soittaisinko miehelle kun se on töissä, vai odotanko että tulee illalla kotiin.?

Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Ei minunkaan mieheni ole sellainen joka pettäisi. Luotan kyllä. Mutta unet on niin todentuntuisia.. Kamalaa miten paha mieli siinä unessa tulee :ashamed:
Mietin soittaisinko miehelle kun se on töissä, vai odotanko että tulee illalla kotiin.?

Minä soitan miehelle töihin jos vähänkään on tollanen olo kun sulla. Vaikka vaan sanoakseni, että rakastan sitä! Se helpottaa kummasti.

Yhteistyössä