M
möykky sisuksissa
Vieras
Miksi piti mennä ihastumaan mieheen joka ei tunne samoin?! tai ei se ihastuminen mutta miksi piti ruveta sen kanssa säätämään kun ei se juttu sitten edennyt minnekkään vaikka yhessä vietettiin aikaa. "Ero" tehtiin jo komle-neljä viikkoa sitten lopullisesti ja tänään näin ensimmäisen kerran sen ja vittu kun tuntu pahalta! itku tuli,möykky rinnassa ja vieläkin itkettää,en voinut enää olla ees ihmisten ilmoilla vaan piti tulla äkkiä kotiin kun rupes ahdistaa.
Kyllä mä ymmärrän et näitä tunteita oli kun erosin pitkästä ,monen vuoden suhteesta muttta että tääkin tuntuu ihan helvetin pahalta,en ikinä olis uskonut et se tuntuu näin pahalta.Ei jaksais millään käydä taas läpi tällästä.
Tuli ikäväkin,ihan helvetisti!! Nyt tekis mieli soittaa sille mutta en mä nyt tietysti sitä tee,en ala roikkumaan.
Kyllä mä ymmärrän et näitä tunteita oli kun erosin pitkästä ,monen vuoden suhteesta muttta että tääkin tuntuu ihan helvetin pahalta,en ikinä olis uskonut et se tuntuu näin pahalta.Ei jaksais millään käydä taas läpi tällästä.
Tuli ikäväkin,ihan helvetisti!! Nyt tekis mieli soittaa sille mutta en mä nyt tietysti sitä tee,en ala roikkumaan.