Se tunne, kun saa huonoa palvelua.

Kävin delissä ostamassa jotakin leivän päälle, mutta heillä ei sattunut olemaan savunautaa niin tarjosivat jotain muuta nautaa. Sehän ei tietystikään mulle sopinut ja ajattelin, että nyt on oikea aika vetästä kilttikset ja suuttua ja poikotoida koko kauppa.
Heidän onnekseen neiti huomasi antaa mulle ilmaisen pepperette: n.
Lauhduin vähän ja voin mennä uudelleen kauppaan, ehkä.

Teinkö oikein itseäni ja kauppaa kohtaan?
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Kait nyt pienessä harmituksessa poistuessasi kiersit kaupan taakse ja nostit kaikkien työntekijöiden autoista pyyhkimien sulat pystyyn? Ihan vain siksi koska voit.
 
vierailija
Voi piru, nyt täytyy kuitenkin mennä sinne takaisin, ainakin henkilökunnan parkkipaikalle.
Muista matkalla väläytellä edessä ajavalle valoja, kun kuitenkin ajaa väärin tai kuuntelee ainakin väärää musiikkia. Ja jos siellä henkilökunnan parkkipaikalla on syystä tai toisesta muitakin ihmisiä ja ne eivät ymmärrä tervehtiä sinua, niin tule sitten tänne paheksumaan sitä.
Lykkyä!
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
Mäkin huomasin aamulla itsessäni kilttis-tyylisiä luonteenpiirteitä.


Ku nää kovaääniset tyypit täällä meluavat ilta-aikaan ni kostin. Mies lähti aamulenkille 7.05, mä venailin vielä ja hörpin kahvia ja kun lähdin noin 7.20 ni törmättiin tuolla rannassa, siellä missä on retkeilyautoja aina viikonloppuisin parkissa, ja kovaan ääneen kailottelin miehelle huomenet ensin suomeksi, sit ruotsiksi, englanniksi, saksaksikin vaikkei se siitä mitään ymmärrä ja espanjaksi toki myös. Ja sit ku se oli melkein äänenkantaman päässä ni kiljuin vielä perään että rakastan sitä.


Kuului kolinaa ja ähinää useammastakin asuntoautosta...
 
vierailija
Mäkin huomasin aamulla itsessäni kilttis-tyylisiä luonteenpiirteitä.


Ku nää kovaääniset tyypit täällä meluavat ilta-aikaan ni kostin. Mies lähti aamulenkille 7.05, mä venailin vielä ja hörpin kahvia ja kun lähdin noin 7.20 ni törmättiin tuolla rannassa, siellä missä on retkeilyautoja aina viikonloppuisin parkissa, ja kovaan ääneen kailottelin miehelle huomenet ensin suomeksi, sit ruotsiksi, englanniksi, saksaksikin vaikkei se siitä mitään ymmärrä ja espanjaksi toki myös. Ja sit ku se oli melkein äänenkantaman päässä ni kiljuin vielä perään että rakastan sitä.


Kuului kolinaa ja ähinää useammastakin asuntoautosta...
Onko siellä aurinkorannalla muuten huijareita?
 
Mäkin huomasin aamulla itsessäni kilttis-tyylisiä luonteenpiirteitä.


Ku nää kovaääniset tyypit täällä meluavat ilta-aikaan ni kostin. Mies lähti aamulenkille 7.05, mä venailin vielä ja hörpin kahvia ja kun lähdin noin 7.20 ni törmättiin tuolla rannassa, siellä missä on retkeilyautoja aina viikonloppuisin parkissa, ja kovaan ääneen kailottelin miehelle huomenet ensin suomeksi, sit ruotsiksi, englanniksi, saksaksikin vaikkei se siitä mitään ymmärrä ja espanjaksi toki myös. Ja sit ku se oli melkein äänenkantaman päässä ni kiljuin vielä perään että rakastan sitä.


Kuului kolinaa ja ähinää useammastakin asuntoautosta...
Sitä on liikkeellä
Kilttissyndrooma on herkästi tarttuvaa eikä siihen ole rokotetta vielä.
 
Onko siellä Lidl ja onko kaupoissa peliautomaatteja kuten Suomessa?

On Lidl, soveluksenkin voi ladata ja saa alennukset niinko kotosuomessa. Valikoima on erilainen. Toki osa tuotteista on samoja. Tossa ennen joulua pisti silmään että Britaxin maxtra-vedensuodattimen ois saanut saksalaisilta yhden vaihtosuodattimen kanssa hintaan 13,90. Se ois ollut edullinen!
 

Yhteistyössä