Se tunne kun kilttimiehen vaimo sanoo arvostavansa meidän avioliittoa ja yhteistä elämää ❤️

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kilttimies

Tunnettu jäsen
16.06.2023
2 227
352
83
Hän on kuullut jonkun toisen toksisesta suhteesta luultavasti työpaikalla. Hän sanoi että meillä on loppupelissä asiat hyvin vaikka hänen työtilanne on mitä on. Kuuleman mukaan en ole koskaan manipuloinut tai painostanut häntä ja huomioin myös hänen toiveensa.
Menin aivan sanattomaksi.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Aika mukavata!❤

Vaikuttaa oikeastaan niin hyvältä, että heitän tällaisen tipsin.
Ennen lastentekohommia….
Vaimon on hyvä olla kovapalkkaisessa duunissa, että äitiyspäiväraha on hyvä.
Muistaakseni äitiyspvraha maksetaan viimeisen 6kk tulojen mukaan (ainakin sillon kun minä olin viimeksi äitiyslomalla).

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Aika mukavata!❤

Vaikuttaa oikeastaan niin hyvältä, että heitän tällaisen tipsin.
Ennen lastentekohommia….
Vaimon on hyvä olla kovapalkkaisessa duunissa, että äitiyspäiväraha on hyvä.
Muistaakseni äitiyspvraha maksetaan viimeisen 6kk tulojen mukaan (ainakin sillon kun minä olin viimeksi äitiyslomalla).
Lapset ei kuulu lähitulevaisuuden suunnitelmiin. Hän on normaalisti hyvässä duunissa mutta edellisessä työssä kävi miten kävi. Onneksi tätä ei kestä enää montaa viikkoa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kiirettä piti jouluna, kun piti vanhempien luona käydä ja sinne ajella ja samaan aikaan päivystää palstalla ja "daamin" siskoa viihdyttää, eläinten hoidosta puhumattakaan ja johonkin väliin saatiin häätkin mahtumaan, ja koko ajan raportoitiin palstalla (paitsi niistä häistä).

On se tehokas.

Kiirettä piti jouluna, kun piti vanhempien luona käydä ja sinne ajella ja samaan aikaan päivystää palstalla ja "daamin" siskoa viihdyttää, eläinten hoidosta puhumattakaan ja johonkin väliin saatiin häätkin mahtumaan, ja koko ajan raportoitiin palstalla (paitsi niistä häistä).

On se tehokas.
Jouluaatto tosiaan meni vähän reisille. Käytiin sukulaisten haudoilla ja samalla vanhempien luona lataamassa autoa. Kotiinpaluun jälkeen piti vielä syödä mutta olin niin uupunut että nukahdin.
Häät taas oli välipäivinä ja silloin käytiin porukalla lähinnä leimaamassa paperit. Kunnon virkamiesvihkiminen siis. Jotkuthan suunnittelee häitä kuukausikaupalla ja polttaa kymmeniä tuhansia euroja rahaa mutta ei me nykyisessä tilanteessa.

Jouluaatto tosiaan meni vähän reisille. Käytiin sukulaisten haudoilla ja samalla vanhempien luona lataamassa autoa. Kotiinpaluun jälkeen piti vielä syödä mutta olin niin uupunut että nukahdin.
Häät taas oli välipäivinä ja silloin käytiin porukalla lähinnä leimaamassa paperit. Kunnon virkamiesvihkiminen siis. Jotkuthan suunnittelee häitä kuukausikaupalla ja polttaa kymmeniä tuhansia euroja rahaa mutta ei me nykyisessä tilanteessa.
no, nuita kompensoi kummiski aika paljo se että pääsit testaa vaimon siskoa

Yhteistyössä