se siitä hemoglobiinista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Mä eilen valitin täällä kun huimaa ja pyörryttää. Rv nyt 10+1. Pari viikkoa sitten neuvolassa hb oli 128 mikä on mulle TOSI alhainen. Kävin tänään sitten ylimääräisellä mittauksella ja olin ihan varma, että on laskenut entisestään... nooh, hb oli 147 :D ei sitten huimaus siitä ainakaan johdu

Ooh. Itellä on nyt 104 ja se on mulle vähän alhainen. Kävin ottamassa pari kuukautta sitten lisää verta kun pyörtyilin vähän väliä. :flower:
Raskausaikana oli 95 paikkeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä eilen valitin täällä kun huimaa ja pyörryttää. Rv nyt 10+1. Pari viikkoa sitten neuvolassa hb oli 128 mikä on mulle TOSI alhainen. Kävin tänään sitten ylimääräisellä mittauksella ja olin ihan varma, että on laskenut entisestään... nooh, hb oli 147 :D ei sitten huimaus siitä ainakaan johdu

Alkaa olla ihan normaali... ;)

Mulla on yleensä välillä 145-155 ja sillä tollanen 120 paikkeille menevä saa mut pyörtymisen partaalle... Ekan kerran kun kävin vertaluovuttamassa mulla oli just loppunu menkat ja hb oli 162 :whistle:

Mulla laski raskaus hemoglobiini 104:ään. Nyt rautakuurilla noussut pikkuhiljaa 110:een. Heikko olo. Vieläkin raskaana ja kuuritan itseni ainakin raskauden loppuun asti. En pysty kävelemään esim. ylämäkiä. Tai pystyn.. kun pidän monta taukoa per mäki :D
Olo siis tällainen juuri nyt ja noi arvot sen 110.

Yhteistyössä