siis semmonen mihin ite kirjotetaan omia kokemuksia ja juttuja.sitten syntymäpainon ja nimet ym. voi laittaa sinne ylös..
emmä osaa selittää..tajuukohan kukaan? :ashamed:
miksi sitä kirjaa sanotaan!!?? :/
ja jos ootte ostanu niin mistä löytäs kaikkia erillaisia semmosia.
olis kiva laittaa esikosta kaikki fiilikset ja muut talteen.semmoseen "valmiiseen" kirjaan on vaa helpompi kirjottaa jotenki..
emmä osaa selittää..tajuukohan kukaan? :ashamed:
miksi sitä kirjaa sanotaan!!?? :/
ja jos ootte ostanu niin mistä löytäs kaikkia erillaisia semmosia.
olis kiva laittaa esikosta kaikki fiilikset ja muut talteen.semmoseen "valmiiseen" kirjaan on vaa helpompi kirjottaa jotenki..

