se semmonen vauvakirja`?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
siis semmonen mihin ite kirjotetaan omia kokemuksia ja juttuja.sitten syntymäpainon ja nimet ym. voi laittaa sinne ylös..
emmä osaa selittää..tajuukohan kukaan? :ashamed:
miksi sitä kirjaa sanotaan!!?? :/
ja jos ootte ostanu niin mistä löytäs kaikkia erillaisia semmosia.
olis kiva laittaa esikosta kaikki fiilikset ja muut talteen.semmoseen "valmiiseen" kirjaan on vaa helpompi kirjottaa jotenki..
 
oon taas keskittyny johonki ihan muuhun kun yritin tänään ettiä suomalaisesta mutten muka löytäny.no,stokkalta löytyy ainaski (mitä sieltä ei sais)..ajattelin et jo kysyy vauvakirjaa niin myyjä ohjaa jonnekkin kasvatusoppaiden keskelle :laugh:
tuli vaan mieleen että jos niille kirjoille olis kehkeytyny joku ihan oma nimi..mutta vauvakija siis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laura80:
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789510323809&CustID=8dfb7e1c55989a5775072fa43828ebdc

Tykkäsin tuosta

Tässä linkissä siinä alhaalla oleva Kulta pieni- vauvakirja on aivan ihana! Kaverin lapsella sellainen. Meillä myös tuo nallepuh- vauvakirja vähän vanhempana painoksena ja sekin on ihan kiva.
 
Meillä neiti sai tätiltänsä sellaisen vaaleanpunaisen (kooltaan sellanen noin A4) kovakantisen vauvakirjan missä kannessa on vauva ja siinä kannessa on sen vaaleenpunaisen lisäksi sellaista ihana kimalletta aika paljon, muutenkin se koko kansi on kuin suurennos jostain kiiltokuvasta, tosi ihana :heart: ite en kyllä oo ees hoksannu kysyä tältä miehen siskolta mistä on hommannut sen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Meillä neiti sai tätiltänsä sellaisen vaaleanpunaisen (kooltaan sellanen noin A4) kovakantisen vauvakirjan missä kannessa on vauva ja siinä kannessa on sen vaaleenpunaisen lisäksi sellaista ihana kimalletta aika paljon, muutenkin se koko kansi on kuin suurennos jostain kiiltokuvasta, tosi ihana :heart: ite en kyllä oo ees hoksannu kysyä tältä miehen siskolta mistä on hommannut sen.

Meillä mahtaa olla aika samanlainen kun meillä on kanssa tuo kansi kuin kiiltokuva ja sisällä vielä sellaiset ohuet paperit joka sivun päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Meillä neiti sai tätiltänsä sellaisen vaaleanpunaisen (kooltaan sellanen noin A4) kovakantisen vauvakirjan missä kannessa on vauva ja siinä kannessa on sen vaaleenpunaisen lisäksi sellaista ihana kimalletta aika paljon, muutenkin se koko kansi on kuin suurennos jostain kiiltokuvasta, tosi ihana :heart: ite en kyllä oo ees hoksannu kysyä tältä miehen siskolta mistä on hommannut sen.

Meillä mahtaa olla aika samanlainen kun meillä on kanssa tuo kansi kuin kiiltokuva ja sisällä vielä sellaiset ohuet paperit joka sivun päällä.

Meillä ei oo niitä oheita papereita niissä mut muuten niitä sivuja ja eri kohtia mitä täytetään on tosi paljon.

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura80:
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789510323809&CustID=8dfb7e1c55989a5775072fa43828ebdc

Tykkäsin tuosta

Tässä linkissä siinä alhaalla oleva Kulta pieni- vauvakirja on aivan ihana! Kaverin lapsella sellainen. Meillä myös tuo nallepuh- vauvakirja vähän vanhempana painoksena ja sekin on ihan kiva.

Suosittelen minäkin tuota Kulta pieni kirjaa. :)
 
Löytyykö teiltä kotoa sellaiset pankista saadut vauvakirjat.. siis itsestänne? Niissä on tosi hauskoja muistoja, ainakin jos oma mamma on niitä jaksanut täyttää :)
 
Itsellä ihan halpisversio, mutta olen itse yrittänyt sitä elävöittää, vaikka töihin palattuani täyttö jäikin, toivottavasti jotain mukavaa säästyy neitille ja hänen jälkeläisillen silti. Itse tykkään kuitenkin perinteisestä- oliko se lapsuuden kulta aika jota on sekä vaaleenpunasta et sinistä sellaisen hankin kummilapselleni.
 
Kannattaa muuten panostaa tohon vauvakirjan täyttämiseen ihan kybällä!
Mun äiti on täyttänyt minusta sellaisen ja lisännyt sinne vaikka kuinka paljon omia merkintöjä, juttuja ja kuvia, ym. ym. esim käyntikortin ravintolasta, jossa käytiin joskus syömässä. Sivut on käytännössä ihan täynnä, mutta silti tosi nättejä.
Olen sitten pienenä tykännyt lukea sitä niin paljon, että se on edelleenkin irtopainoksena :o Pitäisi löytää kirjan sitoja...
 

Similar threads

Yhteistyössä