Turkilmas
Ja mun täytyy odottaa enää 13 päivää että pääsen testaamaan. Miks just nyt mun piti aloittaa joku typerä dieetti |O |O :headwall:
se on varmaan joku geenivirhe :$Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onko tuo makeanhimo sisäänrakennettu naisiin vai onko se opittua
tuli meinaan itelleni paha olo jo ohjeen kattelemisesta
jöi jämät ku kielsin eilen syömästä kaikkia, ukko kun väänsi samaan aikaan korvapuusteja niin ei makiaa mahan täydeltä yhelle päivääAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Jämät? ei tuosta jää jämiä.Alkuperäinen kirjoittaja MiST:söin äsken eilen tekemän kakun jämät :ashamed:
tein sen isoon ympyrään pakasterasiaan joka on mikron kestäväAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mihin ihmeeseen mie sen kakkutaikinan länttään, ei miula oo ku uunivuokia tai sitten tollasia tavallisia muovitörppöjä :'( Tahtoo kokeilla!
Oletko jollain poppaslaihdutuskuurilla? Ihan vain vinkkinä, että kannattaa suoda itselleen vaikka kerron viikossa herkuttelupäivä, että laihdutusmotivaatio pysyy yllä.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ja mun täytyy odottaa enää 13 päivää että pääsen testaamaan. Miks just nyt mun piti aloittaa joku typerä dieetti |O |O :headwall:
No laita sä niitä karjalanpiirakoita uuniin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onko tuo makeanhimo sisäänrakennettu naisiin vai onko se opittua
Mun himoni ovat ihan isse opeteltuja.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onko tuo makeanhimo sisäänrakennettu naisiin vai onko se opittua
Mä tein sen ihan mikronkestävään taikinakulhoonAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mihin ihmeeseen mie sen kakkutaikinan länttään, ei miula oo ku uunivuokia tai sitten tollasia tavallisia muovitörppöjä :'( Tahtoo kokeilla!
Minkä??? Mitä tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mäjin kokeilin tänään. Jääkaapissa vielä. Laitoin kuorrutteeksi kahviliisanpäälisen.
Juu, kiitos vinkistä . Näin mulla normaalisti onkin, perjantai on herkkupäivä (joka usein tuppaa venymään koko viikonlopun mittaiseksi :ashamed: ).Alkuperäinen kirjoittaja :) :Oletko jollain poppaslaihdutuskuurilla? Ihan vain vinkkinä, että kannattaa suoda itselleen vaikka kerron viikossa herkuttelupäivä, että laihdutusmotivaatio pysyy yllä.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ja mun täytyy odottaa enää 13 päivää että pääsen testaamaan. Miks just nyt mun piti aloittaa joku typerä dieetti |O |O :headwall:
Kas, taas vähän näitä kirjoitusvirheitä. Mun tarvii lakata palstailemasta vauva sylissä.Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Minkä??? Mitä tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mäjin kokeilin tänään. Jääkaapissa vielä. Laitoin kuorrutteeksi kahviliisanpäälisen.
Mä veikkaan että se on samaa tavaraa kuin masaliisa (eli siis mokkapalat)Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Minkä??? Mitä tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mäjin kokeilin tänään. Jääkaapissa vielä. Laitoin kuorrutteeksi kahviliisanpäälisen.
Ai sen nk. mehiläisen? Sehän ei kysy itsehillintää missään muussa muodossa, paitsi, et kahvi pitäis juoda mustana. Siihen en kyllä pystynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:[Mutta nyt on just tollanen poppaslaihis menossa, eli aloitin tänään sairaaladieetin. Monestakin eri syystä, joista ei pienin se että haluan nähdä onko musta siihen .
No, jatkossa taas järkevämmin
pakasteet on pahoja eikä nyt viitti alkaa teemään alusta asti...Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:No laita sä niitä karjalanpiirakoita uuniin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onko tuo makeanhimo sisäänrakennettu naisiin vai onko se opittua
Uunivuokakin käy hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä tein sen ihan mikronkestävään taikinakulhoonAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mihin ihmeeseen mie sen kakkutaikinan länttään, ei miula oo ku uunivuokia tai sitten tollasia tavallisia muovitörppöjä :'( Tahtoo kokeilla!
Ole hyvä vain, pistetään vahinko kiertämään oikein urakalla. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kiitos vaan oikein kovasti :flower: :flower: :flower:
Nyt on ekaa kertaa jotain järkevää käyttöä tolle meidän silikoniselle Herra Hakkaraisvuualle. Ja siitä kakusta tuli muuten siinä todella hieno!
En mä tiedä, varmaan samainen. Ja kylläpäs kysyy itsehillintää . Mä olen ollut jo tänään ihan tuskissani, mieli halajaa esim. pepsimaxia, pastaa ja karkkia . Aamulla oli jo aivan törkeä nälkä ennen ekaa ruokaa ja paleltaa niin maan pirusti. Ja tää on vasta eka päivä .Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Ai sen nk. mehiläisen? Sehän ei kysy itsehillintää missään muussa muodossa, paitsi, et kahvi pitäis juoda mustana. Siihen en kyllä pystynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:[Mutta nyt on just tollanen poppaslaihis menossa, eli aloitin tänään sairaaladieetin. Monestakin eri syystä, joista ei pienin se että haluan nähdä onko musta siihen .
No, sääliksi kävi hienoa ja hyvää kakkuvuokaa, jota en ole pahemmin ennen käyttänyt Nyt on sillekin käyttöä ja kohta saan sen rokotteenkin kun olen riskiryhmässä BMI puolesta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ole hyvä vain, pistetään vahinko kiertämään oikein urakalla. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kiitos vaan oikein kovasti :flower: :flower: :flower:
Nyt on ekaa kertaa jotain järkevää käyttöä tolle meidän silikoniselle Herra Hakkaraisvuualle. Ja siitä kakusta tuli muuten siinä todella hieno!
Niin siis täällä Turun seudulla ei ainakaan tiedetä että mitä on masaliisa . Mua katsottiin kuin sekopäätä kun selitin tekeväni moista esikoisen synttäreille. Ja useampi henkilö. Kun sitten selitin mistä on kyse, niin mulle opetettiin että se on kuulemma MOKKAPALAAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Kas, taas vähän näitä kirjoitusvirheitä. Mun tarvii lakata palstailemasta vauva sylissä.Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Minkä??? Mitä tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mäjin kokeilin tänään. Jääkaapissa vielä. Laitoin kuorrutteeksi kahviliisanpäälisen.
Mutta kuorrutin sen semmosella pelkän kahvin makuisella masaliisan päällysteellä (eli sulatettua rasvaa pari rkl., kahvia 2-3rkl. ja tomusokeria paljon)
No mä pudotin sillä 8 kiloa, vaikka en juonu kahviani mustana. 2 viikkoa dieettiä, yks väliviikko ja toiset 2 viikkoa dieettiä.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:En mä tiedä, varmaan samainen. Ja kylläpäs kysyy itsehillintää . Mä olen ollut jo tänään ihan tuskissani, mieli halajaa esim. pepsimaxia, pastaa ja karkkia . Aamulla oli jo aivan törkeä nälkä ennen ekaa ruokaa ja paleltaa niin maan pirusti. Ja tää on vasta eka päivä .Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Ai sen nk. mehiläisen? Sehän ei kysy itsehillintää missään muussa muodossa, paitsi, et kahvi pitäis juoda mustana. Siihen en kyllä pystynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:[Mutta nyt on just tollanen poppaslaihis menossa, eli aloitin tänään sairaaladieetin. Monestakin eri syystä, joista ei pienin se että haluan nähdä onko musta siihen .
Sulla on selvästi huomattavasti rautaisempi itsekuri kuin mulla, sillä mä olen mielestäni ihan kingi jos (ja kun) tästä piinasta selviän
Pentikin keskikokoinen viinimarjan salaattikulho.Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:minkä vetonen kippo tuossa pitäs olla ettei tuu yli?
*miettii jos itekin sortuis tuohon kakkuun*