Se on sellainen juttu, että

:)
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ja mun täytyy odottaa enää 13 päivää että pääsen testaamaan. Miks just nyt mun piti aloittaa joku typerä dieetti |O |O :headwall:
Oletko jollain poppaslaihdutuskuurilla? Ihan vain vinkkinä, että kannattaa suoda itselleen vaikka kerron viikossa herkuttelupäivä, että laihdutusmotivaatio pysyy yllä.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja :) :
Ja mun täytyy odottaa enää 13 päivää että pääsen testaamaan. Miks just nyt mun piti aloittaa joku typerä dieetti |O |O :headwall:
Oletko jollain poppaslaihdutuskuurilla? Ihan vain vinkkinä, että kannattaa suoda itselleen vaikka kerron viikossa herkuttelupäivä, että laihdutusmotivaatio pysyy yllä.
Juu, kiitos vinkistä :). Näin mulla normaalisti onkin, perjantai on herkkupäivä (joka usein tuppaa venymään koko viikonlopun mittaiseksi :ashamed: ).

Mutta nyt on just tollanen poppaslaihis menossa, eli aloitin tänään sairaaladieetin. Monestakin eri syystä, joista ei pienin se että haluan nähdä onko musta siihen :D.

No, jatkossa taas järkevämmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mäjin kokeilin tänään. Jääkaapissa vielä. Laitoin kuorrutteeksi kahviliisanpäälisen.
Minkä??? Mitä tuo on?
Kas, taas vähän näitä kirjoitusvirheitä. Mun tarvii lakata palstailemasta vauva sylissä.

Mutta kuorrutin sen semmosella pelkän kahvin makuisella masaliisan päällysteellä (eli sulatettua rasvaa pari rkl., kahvia 2-3rkl. ja tomusokeria paljon)

[Mutta nyt on just tollanen poppaslaihis menossa, eli aloitin tänään sairaaladieetin. Monestakin eri syystä, joista ei pienin se että haluan nähdä onko musta siihen :D.

Ai sen nk. mehiläisen? Sehän ei kysy itsehillintää missään muussa muodossa, paitsi, et kahvi pitäis juoda mustana. Siihen en kyllä pystynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Kiitos vaan oikein kovasti :flower: :flower: :flower:

Nyt on ekaa kertaa jotain järkevää käyttöä tolle meidän silikoniselle Herra Hakkaraisvuualle. Ja siitä kakusta tuli muuten siinä todella hieno! :D :D :D
Ole hyvä vain, pistetään vahinko kiertämään oikein urakalla. :kieh:

Turkilmas
[Mutta nyt on just tollanen poppaslaihis menossa, eli aloitin tänään sairaaladieetin. Monestakin eri syystä, joista ei pienin se että haluan nähdä onko musta siihen :D.

Ai sen nk. mehiläisen? Sehän ei kysy itsehillintää missään muussa muodossa, paitsi, et kahvi pitäis juoda mustana. Siihen en kyllä pystynyt.
En mä tiedä, varmaan samainen. Ja kylläpäs kysyy itsehillintää :D. Mä olen ollut jo tänään ihan tuskissani, mieli halajaa esim. pepsimaxia, pastaa ja karkkia :D. Aamulla oli jo aivan törkeä nälkä ennen ekaa ruokaa ja paleltaa niin maan pirusti. Ja tää on vasta eka päivä :eek: .

Sulla on selvästi huomattavasti rautaisempi itsekuri kuin mulla, sillä mä olen mielestäni ihan kingi jos (ja kun) tästä piinasta selviän :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Kiitos vaan oikein kovasti :flower: :flower: :flower:

Nyt on ekaa kertaa jotain järkevää käyttöä tolle meidän silikoniselle Herra Hakkaraisvuualle. Ja siitä kakusta tuli muuten siinä todella hieno! :D :D :D
Ole hyvä vain, pistetään vahinko kiertämään oikein urakalla. :kieh:
No, sääliksi kävi hienoa ja hyvää kakkuvuokaa, jota en ole pahemmin ennen käyttänyt :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Nyt on sillekin käyttöä ja kohta saan sen rokotteenkin kun olen riskiryhmässä BMI puolesta :D :saint:

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Mäjin kokeilin tänään. Jääkaapissa vielä. Laitoin kuorrutteeksi kahviliisanpäälisen.
Minkä??? Mitä tuo on?
Kas, taas vähän näitä kirjoitusvirheitä. Mun tarvii lakata palstailemasta vauva sylissä.

Mutta kuorrutin sen semmosella pelkän kahvin makuisella masaliisan päällysteellä (eli sulatettua rasvaa pari rkl., kahvia 2-3rkl. ja tomusokeria paljon)
Niin siis täällä Turun seudulla ei ainakaan tiedetä että mitä on masaliisa :D. Mua katsottiin kuin sekopäätä kun selitin tekeväni moista esikoisen synttäreille. Ja useampi henkilö. Kun sitten selitin mistä on kyse, niin mulle opetettiin että se on kuulemma MOKKAPALA :D :D

En mä tiedä, varmaan samainen. Ja kylläpäs kysyy itsehillintää :D. Mä olen ollut jo tänään ihan tuskissani, mieli halajaa esim. pepsimaxia, pastaa ja karkkia :D. Aamulla oli jo aivan törkeä nälkä ennen ekaa ruokaa ja paleltaa niin maan pirusti. Ja tää on vasta eka päivä :eek: .

Sulla on selvästi huomattavasti rautaisempi itsekuri kuin mulla, sillä mä olen mielestäni ihan kingi jos (ja kun) tästä piinasta selviän :D
No mä pudotin sillä 8 kiloa, vaikka en juonu kahviani mustana. 2 viikkoa dieettiä, yks väliviikko ja toiset 2 viikkoa dieettiä.

Yhteistyössä