Se on ohi nyt 4,5 kuukaudeksi, ihanaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oujee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oujee

Vieras
Siis jääkiekko on nyt kesätauolla, jee!!! 5 harjoitukset viikossa, ja siihen päälle pelit, nyt neljä ja puoli kuukautta ilman jäähalleja ja hieltä haisevia pukukoppeja, IHANAA!!!

Varusteet pesty ja pakattu kasseihin ja viety varastoon pois sisältä pyörimästä...

[QUOTE="vieras";26082381]Baletti tai taitoluistelukin on sinusta parempi?[/QUOTE]

Taitoluistelun mahdollisuutta ei taida tässä kaupungissa olla. Baletti menis, jos haluaisivat sitä harrastaa. Oon itsekin joskus pienenä pomppinu baletissa. Olisin halunnu pelata jalkapalloa, mutta jostain syystä en koskaan päässy.

Onhan noita muitakin lajeja kuin jääkiekko.

Meil on vappuun asti jääharkkoja, ja kesällä maalivahtileiri ja kesäoheiset, hohhoijaa :D

Meillä ei onneksi ole kesälle mitään muuta kuin normaalit lenkkeilyt yms. lihaskuntoharjoitteet omaan tahtiin...
Toinen lapsista ois halunnut kesäksi aloittaa jalkapallon mutta minä ilkeänä äitinä en suostunut! Talvet on niin aikataulutettuja kun jäkiksen lisäksi meillä harrastetaan mm. viulun soittoa ja ratsastusta niin kesän haluan vain olla ja nauttia vapaudesta!

Meidän poitsu on puolitoista vee ja iskä jom suunnittelee miten se sitten rupea lätkää harrastamaan. Mä sanoin etten vie mihinkään, saa kuskata itse jos haluaa...

Yhteistyössä