Se on moro

niin näyttää hiljaista olevan. mitäs nyt puolella taas niin nopeaan keskustelut menee, että meikäläinen joka ei viime kuukausina paljon ole koneelle ehtinyt, ei ole ehtinyt keskusteluihin juuri mukaan kun sivulla kymmenen ollaan menossa kun ehdin vasta ensimmäistä viestiä lukemaan

Vähän harmittavan hiljaista on. Niin mielellään kun vaihtaisi kokemuksia hiukan varttuneimpien äiten kanssa, mutta ehkei tule itsekkään niin herkästi kirjoiteltua asioista. Käyn kyllä melkeen päivittäin kurkkasemassa, olisko jotain uutta. Itse taistelen väsymystä vastaan, sillä taaperoni nukkuu tosi levottomasti. Imetän vielä ja se ehkä öitä vähän häiritseekin. Ehkä haasteellisinta näin iäkkäänä äitinä (47v) on juuri ollut nämä risaset yöt, mutta toivo elää, jospa vielä joskus saisi nukkua ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pedro:
Vähän harmittavan hiljaista on. Niin mielellään kun vaihtaisi kokemuksia hiukan varttuneimpien äiten kanssa, mutta ehkei tule itsekkään niin herkästi kirjoiteltua asioista. Käyn kyllä melkeen päivittäin kurkkasemassa, olisko jotain uutta. Itse taistelen väsymystä vastaan, sillä taaperoni nukkuu tosi levottomasti. Imetän vielä ja se ehkä öitä vähän häiritseekin. Ehkä haasteellisinta näin iäkkäänä äitinä (47v) on juuri ollut nämä risaset yöt, mutta toivo elää, jospa vielä joskus saisi nukkua ;)

Kyllä sinä vielä tässä välissä ehdit muutaman vuoden nukkumaan ennen kuin sitten alat murkun öitä vahtimaan että koska kotiin tulee =)
Minulla itsellä jäi nuorimman yli vuoden yöimettämisestä se että nukun yhä edelleen katkonaisesti, mutta siihen on tottunut enkä odotakaan mitään 7-8 tunnin yöunta ilman heräämistä välillä ja kun sellainen sattuu niin sitä aidosti ihmettelee.

Kyllä sinä vielä tässä välissä ehdit muutaman vuoden nukkumaan ennen kuin sitten alat murkun öitä vahtimaan että koska kotiin tulee =) ..

Näinhän se on. Pienenä pienet murheet, suurena suuret murheet... Minulla on 3kpl murrosiän jo aikaa ohittaneita poikia, ja kun niitä aikoja muistelee, niin voi vaan panna kädet ristiin, kun kaikki menisuht koht hyvin.
Varmaankin tästä johtuen, suhtauduinkin tähän iltatähtöseeni jo ennalta niin, että 'kun on ollut kolme lasta, niin yhden lapsen asiat hoituu vasemmalla kädellä'. Ei se kyllä ihan niin ole mennytkään. Yllätyin, kunka paljon tämä 'ainokainen' vaatii. Ja kuinka ei enää jaksakkaan näitä yövalvomisväsymyksiä. Täytyypä jo neuvotella miehen kanssa siitä, että kun poika on murrosiässä niin hän saa sitten nuoremmakseen valvoa kotiintulot....minulla kun on tämä vauva-ajan valvominen ;) |O Nyt nukkumaan |O

Yhteistyössä