Se on loppu nyt ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

villiviina

Aktiivinen jäsen
27.04.2005
3 685
0
36
On tästä mun hengenahdistuksesta jotain hyötyäkin. Ei tee yhtään mieli röökiä ja olenki päättänyt että se on nyt mun osalta loppu.

Mä en tajuu et miks mä rääkkäisin enää yhtää mun keuhkoja..edes sillä pienellä määrällä mitä ole tuprutellu.

SE ON Loppu nyt!

Hieno päätös. Oon ollu bilepolttelija mutta sekin tapa on jääny lasten myötä. Ei vaan haluta. Itse asiassa tupakointi on musta aika "out". Rööki huulessa -tyypit ei näytä mun silmään kovin fiksuilta ja hajukin kuvottava. Himoröökaajat eivät edes tajua kuinka pahalle heidän hengityksensä ja vaatteensa haiseekaan. On kaikkee muuta kuin coolia polttaa ja onneksi täällä missä mä olen, nuoret ja nuoret aikauiset polttavat tosi vähän.

Mä päätin eilen et en polta enää illan jälkeen. Mies viel aamulla kysy et vienkö nyt varmasti röökit mukanani ja sammutanko nyt varmasti kahvinkeittimen =) En viitti kahvia juoda ku tiedän et sen jlk on tuskaa olla ilman röökiä. Mä todella haluan lopettaa mutta tiedän myös sen että helppoa ei tule olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Mä päätin eilen et en polta enää illan jälkeen. Mies viel aamulla kysy et vienkö nyt varmasti röökit mukanani ja sammutanko nyt varmasti kahvinkeittimen =) En viitti kahvia juoda ku tiedän et sen jlk on tuskaa olla ilman röökiä. Mä todella haluan lopettaa mutta tiedän myös sen että helppoa ei tule olemaan.

hYVÄ!!
Pitääkä tästä nyt joku savuttomien kerho pykätä alulle :whistle:

Yhteistyössä