Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Lopuksi vielä tunnustan inhoavan joitakin tyyppejä ihan vain heidän mielipiteittensä takia. Mutta eiköhän se kuulu asiaan.
:snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Lopuksi vielä tunnustan inhoavan joitakin tyyppejä ihan vain heidän mielipiteittensä takia. Mutta eiköhän se kuulu asiaan.
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Lopuksi vielä tunnustan inhoavan joitakin tyyppejä ihan vain heidän mielipiteittensä takia. Mutta eiköhän se kuulu asiaan.
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Lopuksi vielä tunnustan inhoavan joitakin tyyppejä ihan vain heidän mielipiteittensä takia. Mutta eiköhän se kuulu asiaan.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mä kuulun varmaan kaikkiin pieras-nimimerkin luettelemiin ryhmiin. :snotty:
Minusta on tervettä, että mielipiteet muuttuvat ja nimenomaan se, että kokemusten kautta ne saavat uutta syvyyttä. Täällä kun on aina näitä, jotka vannovat, etteivät voi aborttia tehdä edes raiskauksen jälkeen, mutta joilla ei ole kokemusta raiskauksesta. En lähtisi tuomitsemaan tällaista ihmistä, jos oikeassa tilanteessa valitseekin toisin. Se on sitä kokemusta omalta kantilta. Aika lisää järkeä, toivon ma.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Toinen porukka, joka mua ärsyttää, ovat ne, joilla on voimakkaita mielipiteitä asioista, joiden pitää perustua faktaan, mutta eivät kuitenkaan osaa perustella niitä pätevästi. Jos aiot esittää mielipiteitä suhteellisuusteoriasta, niin voisitko muodostaa mielipiteesi vasta sen jälkeen, kun tiedät mikä se on? :xmas:
tollanen liiallinen selittely johtaa siihen että voi alkaa ajattelemaan "selitä sinä, minä menen". siis menee uskottavuus sillä liialla selityksellä :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla mut:Rytkäätys on "hieman" sellainen perskärpänen joka jää junnaamaan johonkin ketjuun ja tukehduttaa koko tilanteen. Hänellä on niin maan perusteellisen jähmeät ja tahmeat mielipiteet. Vaikuttaa maatalon emännältä jolla on taikina aina kohoamassa.![]()
Mitä pahaa siinä on jos joku tykkää leipoo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mä kuulun varmaan kaikkiin pieras-nimimerkin luettelemiin ryhmiin. :snotty:
Minusta on tervettä, että mielipiteet muuttuvat ja nimenomaan se, että kokemusten kautta ne saavat uutta syvyyttä. Täällä kun on aina näitä, jotka vannovat, etteivät voi aborttia tehdä edes raiskauksen jälkeen, mutta joilla ei ole kokemusta raiskauksesta. En lähtisi tuomitsemaan tällaista ihmistä, jos oikeassa tilanteessa valitseekin toisin. Se on sitä kokemusta omalta kantilta. Aika lisää järkeä, toivon ma.
Tottakai mielipiteiden kuuluu vaihtua, mutta pitää niiden vanhojen sanomisten takana silti seistä ja tunnustaa tarvittaessa olleensa joko väärässä tai nykyään fiksumpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mä kuulun varmaan kaikkiin pieras-nimimerkin luettelemiin ryhmiin. :snotty:
Tottakai mielipiteiden kuuluu vaihtua, mutta pitää niiden vanhojen sanomisten takana silti seistä ja tunnustaa tarvittaessa olleensa joko väärässä tai nykyään fiksumpi.
Ja sitten myös ne joukkolynkkausporukatkin voisivat joskus niellä tappionsa ja myöntää sen että joku on ollut oikeassa esim. ennen lapsen saantia miten toimii sitten... Siis sitten kun se on todistettu....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Toinen porukka, joka mua ärsyttää, ovat ne, joilla on voimakkaita mielipiteitä asioista, joiden pitää perustua faktaan, mutta eivät kuitenkaan osaa perustella niitä pätevästi. Jos aiot esittää mielipiteitä suhteellisuusteoriasta, niin voisitko muodostaa mielipiteesi vasta sen jälkeen, kun tiedät mikä se on? :xmas:
tollanen liiallinen selittely johtaa siihen että voi alkaa ajattelemaan "selitä sinä, minä menen". siis menee uskottavuus sillä liialla selityksellä :attn:
Tarkoitin sitä, että jos joku sanoo Einsteinin olleen kannibaali tai natsi, niin eiköhän se tieto pitäisi jotenkin perustella...![]()
Tämähän on ihan selvä juttu.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Niin kenellä se asenneongelma oli?
Niillä joista jää jokin mielikuva, vai niillä jotka muodostavat päässään (väkisin) toisesta kirjoittajasta epämiellyttävän mielikuvan?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:aina pitää olla mielessä vaihtoehto että voi itse olla väärässä.
uskovaisilla tätä ei valitettavasti ole ...![]()