Se on ihan kohta jo myöhäistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
mutta silti ihmettelen, että miksi ihmiset ei äänestä tussa palstaprojektiketjussa?

Meinaan että mun mielestä tuollainen leikkimielinen äänestäminen leikkimielisessä skabassa on kivaa.....eikö muut sitten tykkää, vai mikä on homman nimi, kun siellä ei juuri äänestäjiä näy :o

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Mä tykkään palstaprojektista ja kyttäilen pitkin viikkoa mitä olette tehneet. =)

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin mä innostuin siitä vasta pari viikkoa taaksepäin, kun itse ensimmäisen kerran siihen osallistuin. Mä kun en todellakaan osaa kutoa, virkata tai tehdä juuri muutakaan käsillä niin ajattelin aina, ettei se ketju koske mua.

Ja koska se ei koskenut mua, niin en sitä avannut vaikka se tuossa aina välllä etusivula pyörikin. Mä en itseasiassa ollut edes tietoinen siitä, että kaikki saa äänestää :ashamed: Muutama viikko sitten puolivahingossa sen avasin ja siitä se sitten lähti :)

Nyt en jätä misään nimessä äänestämättä jos vain palstalla olen, oli se oma työ mukana tai ei :)

täytyy myöntää etten ole koskaan kertaakaan avannut yhtäkään palstaprojekstiketjua, enkä oikeastaan haluakaan kun ei yhtään tietoa mitä se pitää sisällään

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
täytyy myöntää etten ole koskaan kertaakaan avannut yhtäkään palstaprojekstiketjua, enkä oikeastaan haluakaan kun ei yhtään tietoa mitä se pitää sisällään

No se pitää sisällään kisan johon saa kuka tahansa osallistua. Joka viikolle annetaan aihe, tällä viikolla se oli patalappu. Jokainen, joka haluaa saa sitten patalapun tehdä ja asettaa sen näytille. Sunnuntaina klo 20 alkaa äänestys joka päättyy klo 21. Äänestyksen voittaja saa päättää seuraavan viikon aiheen :)

Ja KAIKKI mustat nikit saavat äänestää riippumatta siitä onko itse osallistunut vai ei :)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Mä tykkään palstaprojektista ja kyttäilen pitkin viikkoa mitä olette tehneet. =)

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin mä innostuin siitä vasta pari viikkoa taaksepäin, kun itse ensimmäisen kerran siihen osallistuin. Mä kun en todellakaan osaa kutoa, virkata tai tehdä juuri muutakaan käsillä niin ajattelin aina, ettei se ketju koske mua.

Ja koska se ei koskenut mua, niin en sitä avannut vaikka se tuossa aina välllä etusivula pyörikin. Mä en itseasiassa ollut edes tietoinen siitä, että kaikki saa äänestää :ashamed: Muutama viikko sitten puolivahingossa sen avasin ja siitä se sitten lähti :)

Nyt en jätä misään nimessä äänestämättä jos vain palstalla olen, oli se oma työ mukana tai ei :)

Mä ihastelen viikosta toiseen mitä kaikkea palstaprojektiin osallistujat osaavatkaan. He ovat tuhattaitureita ja mielettömän kekseliäitä.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:
mie en oo huomannu että äänestystä olisi, aina vain lukenut sen normi ketjun ja todennut ettei oo mun paikka kun en osaa käyttää käsiäni siihen hommaan :D

mutta tästälähtien olen skarppina =)

Hyvä, hyvä että oot skarppina :)

Ja koita ihmeessä joku kerta tulla mukaan. Ei nuo aina niin kädentaitoja vaativia ole, mutta hyvä mielikuvitus on plussaa. Mulla on vähän heikkoja molemmat osa-alueet mutta silti tuolla pyörin :)

Yhteistyössä