Mutsis on-bloggaaja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelen"

Vieras
Ihmetyttääkö muita tuo sen blogi? Tuntuu että hän kirjoittelee aina vaan ittestään ellei lapsilla satu olemaan joku juhla tms. Eihän siinä tietenkään mitään vikaa oo että tykkää itsestään, mutta ihmettelen miks tuollainen blogi on täällä kaksplussan sivuilla kun tämä on lapsi-teemainen sivusto. Itserakkaalta vaikuttaa myös mun mielestä käyttää blogissa kaikkia kolmea etunimeään, ihan kuin tuollainen nimi nyt tekisi jonkun paljon hienommaksi. Hymynsäkin on jotenkin nyrpeän itseriittoinen, eikö hän tiedä että hymyillessä suupielet kuuluis kääntyä ylöspäin, ei kohti leukaa. Nyt oli tehnyt postauksen jossa on kymmenen lempikuvaa itsestään, ja lukijoiden kommenttien mukaan suurin osa noista kuvista on ajalta jolloin hän "kärsi syömishäiriöstä". Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin ei hän missään kuvassa näytä edes liian laihalta, mä oon ton kokoinen ollut aina joka hän on noissa "sairauden pahimmassa vaiheessa" otetuissa kuvissa eikä mulla oo mitään syömishäiriötä koskaan ollut. Tuntuu että tuolla anoreksiahöpinälläänkin kerjää vaan huomiota ja sääliä, sekä kehuja omasta vartalostaan tällä hetkellä. Jos hän oikeasti ois ollut sairas niin ois kyllä ollut paljon laihempi kuin missään kuvissaan.

Tiesitkö aapee, että ei ne kaikki anorektikot oo langanlaihoja? Anoreksia voi tulla silloinkin kun olet lihava ja yrität laihduttaa ja se menee överiksi, sä voit olla huonolla syömisellä vaikka sen puoli vuotta ja siltikään et oo langanlaiha ja sulla on anoreksia.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Tiesitkö aapee, että ei ne kaikki anorektikot oo langanlaihoja? Anoreksia voi tulla silloinkin kun olet lihava ja yrität laihduttaa ja se menee överiksi, sä voit olla huonolla syömisellä vaikka sen puoli vuotta ja siltikään et oo langanlaiha ja sulla on anoreksia.

hölöpölö, kyllä anorektikoksi määritellään vasta kun on hengenvaarallisessa painossa. Kuvaamasi sairaus on virallisesti EDNOS, määrittelemätön syömishäiriö. Toisekseen tuo bloggaaja vähän väliä kertoo anoreksiastaan tyyliin "silloin ku olin sairaalloisen laiha" jne. eikä hän silti ole sellainen missään vaiheessa ollutkaan. En tiedä hakeeko vaan huomiota vai onko hällä tavallaan samanlailla vääristynyt kehonkuva kuin esim. Tuksulla, eli että näkee itsensä laihempana kuin onkaan. Pöljää jotenkin silti ihannoida anoreksiaa jos ei oikeasti tajua mitä se tosissaan tarkoittaa.

[QUOTE="aapee";29261018]Mistä sä tiedät että sillä on diagnoosi, tai kuka sen on antanut?[/QUOTE]

No en mä tiedäkkään, mut mitä väliä sillä on? Ei taas tajua.

ärsyttää tollaset jotka epäilee jonkun sairautta sen takia ettei oo tarpeeks laiha :O No luojan kiitos ei oo ollut vieläkin laihempi.. Tai mistäs me sitä tiedetään kuinka laiha hän on ollu.

Vittu että ärsyttää tollaset ihmiset....

ja ihmisellä voi kyllä olla syömishäiriö, vai meinaatko että ihminen voi vaikka vuoden näännyttää itseensä (juu, ne kaikkista lihavimmatkaan ei langanlaihoiksi laihdu vuodessa) ja hänellä ei ole syömishäiriötä?

Mua ihmetytti se,kun vastauksissa jotkut olivat ihmetelleet sitä,että viettää aika vähän aikaa lastensa kanssa,niin heti oli sitten postaus,jossa halittelu-pusuttelu-kuvia lasten kanssa ja kauheeta puolustamista tuosta asiasta.Kolahti vissiin aihe,muutenhan tollaset vastaukset olisi voinut sivuuttaa olkaa kohauttamalla.

Ja vähän liikaa kans mun makuun tota minä sitä,minä tätä...Muustakin olisi kiva lukea,ihan siitä aidosta lapsiperheen elämästä.Ei kauheesti kiinnosta noi omakuvat,missä kaikki vaatekappaleet on alapuolella lueteltuna,minkä merkkinen tai mistä ostettu.Idea noissa oli mikä...?

Muuten ihan kiva blogi!

Tähän samaan voisin vielä sanoa,että Kiljuva pikkunälkä-blogi on elämänmakuinen ja huumorikas blogi juurikin siitä lapsiperheen elämästä.Viihdyttävää luettavaa ja blogin pitäjällä taito kirjoittaa kiinnostavasti.

Mua ihmetytti se,kun vastauksissa jotkut olivat ihmetelleet sitä,että viettää aika vähän aikaa lastensa kanssa,niin heti oli sitten postaus,jossa halittelu-pusuttelu-kuvia lasten kanssa ja kauheeta puolustamista tuosta asiasta.Kolahti vissiin aihe,muutenhan tollaset vastaukset olisi voinut sivuuttaa olkaa kohauttamalla.

Ja vähän liikaa kans mun makuun tota minä sitä,minä tätä...Muustakin olisi kiva lukea,ihan siitä aidosta lapsiperheen elämästä.Ei kauheesti kiinnosta noi omakuvat,missä kaikki vaatekappaleet on alapuolella lueteltuna,minkä merkkinen tai mistä ostettu.Idea noissa oli mikä...?

Muuten ihan kiva blogi!

eli et tykkää teksteistä, kuvista etkä kuvateksteistä, mutta blogi on muuten ihan kiva? :D

Oletko sä lääkäri? Kun olet mielestäsi noin pätevä noiden syömishäiriödiagnoosien kanssa.

Ymmärrätkö miten hienoa on että tämä ihminen haki ajoissa apua? Ettei hän kerennyt nääntyä luurangoksi joka makaa sairaalassa letkuissa. Hän on hyvä äiti koska ymmärsi vastuunsa myös itsestään ja haki apua.

Mä ymmärrän että kaikista ihmisistä ei voi tykätä, eikä tarvitsekaan. Mutta miksi pitää aina mollata.

Ja tiedätkö, ihminen ei voi hymylleen mitään. Se on mikä on ja ihmisen suu menee miten menee. Miksi pitää arvostella aina toisten ulkonäköä. Onko nyt hyvä mieli? Tunnetko oman hymysi nyt kauniimmaksi?

Mutta eniten nyt huvittaa tuo että ei voi olla anoreksiaa jos ei näytä siltä. Ihan kun ihmisellä ei voisi olla syöpääkään ennenkuin näyttää syöpäpotilaalta.

Muuten ihan kiva blogi!

Kaffe,en sanonut missään vaiheessa,etten tykkää,
vaan IHMETTELIN ja VÄHÄN LIIKAA MUN MAKUUN....On siellä blogissa ollut sellaisia postauksia,
mikä saa minut sanomaan ihan kiva blogi!
Viime aikoina vaan on tuntunut olevan paljonkin tuota minä sitä,minä tätä....

Ei kannata takertua,tämä oli mielipide siinä missä muidenkin.

Mua ihmetytti se,kun vastauksissa jotkut olivat ihmetelleet sitä,että viettää aika vähän aikaa lastensa kanssa,niin heti oli sitten postaus,jossa halittelu-pusuttelu-kuvia lasten kanssa ja kauheeta puolustamista tuosta asiasta.

Voi vittu sun kanssa. No mitä? Mitä olis pitäny, että sullekin kelpais?

Sä vingut ettei kirjoita lasten kanssa olemisesta ja sitten kun pyynnöstänne kirjoittaa lasten kanssa olemisesta, sä vingut siitäkin???

Miten sun kaltaisias pellejä edes vois miellyttää, kun teki niin tai näin, aina teitä vituttaa ja te valitatte?

Hanki elämä, hyvänen aika! Siis ihan oma, jossa voit olla onnellinen ja iloinen asioista, etkä ruoki omaa ilkeyttäs kyttäämällä ja nillittämällä toisten asioista. Saattaisit pysyä hengissä jopa niinkin.

Mua vähän hämmentää nää ihmiset, jotka kailottaa sairaista tai kärsineistä ihmisistä että "se mitään sairas oikeesti oo ollu,pelkkää huomionhakua!!!11".
Ettekö TE ITSE saa tarpeeksi huomiota, vai miksi ihmeessä epäillä moista?
Ihmisellä voi olla myös esim. huomionhakuisuutta mt-ongelmana ja silti hänellä voi olla myös ihan oikeita ongelmia.

En vingu,eikä mua vituta..Kuten jo aiemmin sanoin,ei kannata takertua...tämä oli mielipide.

Sulla taisi keittää yli ja alkaa vituttamaan.:) iloista illanjatkoa vaan sullekkin! :)

En vingu,eikä mua vituta..Kuten jo aiemmin sanoin,ei kannata takertua...tämä oli mielipide.

Sulla taisi keittää yli ja alkaa vituttamaan.:) iloista illanjatkoa vaan sullekkin! :)

Kyllä. Mua vituttaa kaltaisesi, jotka pitää oikeutenaan loukata muita muka totuuden nimissä, ja koska bloggaaja bloggaa julkisesti niin sen muka pitää olla valmis vaikka minkälaiseen loanheittoon.

Mitä sä hyödyt tällaisesta aloituksesta? Pelkkää ilkeilyä, ei mitään muuta. Miksi siis tehdä tämmöinen aloitus? Miksi haluat olla ilkeä ja pahoittaa jonkun mielen? Mä en vaan saatana vieköön käsitä tällaista!

Jos huomasit,niin mun "ihmettelen"-nikissä on 3 pistettä perässä,aloittajalla ei.En ole tätä ketjua aloittanut,kertonut vain mielipiteeni blogista,koska olin kertomiini asioihin kiinnittänyt huomiota.

Voit kohdistaa ketjun aloittajalle noi syytökset,
minä vain vastasin tähän ketjuun.

Jos huomasit,niin mun "ihmettelen"-nikissä on 3 pistettä perässä,aloittajalla ei.En ole tätä ketjua aloittanut,kertonut vain mielipiteeni blogista,koska olin kertomiini asioihin kiinnittänyt huomiota.

Voit kohdistaa ketjun aloittajalle noi syytökset,
minä vain vastasin tähän ketjuun.

Ai joo, no sittenhän sun ilkeilys ei ookaan yhtään niin paha kuin ap:n, vai?

Voi jessus :headwall:

Yhteistyössä