se on finito nyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen niin kyllästynyt, väsynyt ja en kerta kaikkiaan enää jaksa. sori on pakko avatua. elämäni on tylsää, eikä mikään mene niin kuin pitäisi. :( syksyllä on edessä elämäni tärkeimmät kokeet: minun pitäisi valmistua ylioppilaaksi. pelkään vain kamalasti, että epäonnistun, ja jos se tapahtuu niin se on minun loppuni. olen yrittänyt lukea, mutta ei siitä tule yhtään mitään. :( Lisäksi olen rakastunut enkä saa minkäänlaista vastakaikua. haluan vain että hän oikeasti välittäisi ja rakastaisi minua. en kestä sitä kun kaikki koko ajan vaativat minulta jotakin, jättäisivät rauhaan! lisäksi minua pelottaa tulevaisuus, ja se että totetutuuko unelmani: haluan asumaan ulkomaille. Minua pidetään ihan outona ja olen yksinäinen. :'( kukaan ei ymmärrä minua. en kestä olla yksin. :'(

ja jos joku vaatii jotain jota et tahdo tehdä,et tee ja sanot suoraan että ei.se ei oo helppoa sanoa mutta ajattele ittees,niin huomaat että se loppujen lopuks onkin ehkä helppoa saada itselle hyvä olo:)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ja jos joku vaatii jotain jota et tahdo tehdä,et tee ja sanot suoraan että ei.se ei oo helppoa sanoa mutta ajattele ittees,niin huomaat että se loppujen lopuks onkin ehkä helppoa saada itselle hyvä olo:)

ennen luulin, että osaan sanoa Ei jokaisessa tilanteessa, mutta olin väärässä sillä huomasin kaikkien käyttävän minua hyväkseen. yritän kehittää itseäni ja saada vahvan itsetunnon, mutta se on erittäin vaikeaa. :(

et saa antaa periksi! sinun kannattaa tehdä paljon töitä, jotta onnistut ja saavutat unelmasi. muista: jokaisessa naisessa elää jonkun miehen unelma. ole vain upea oma itsesi ja rukoile ja elä unelmasi todeksi. :hug:

Yhteistyössä