Se olis sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
tietokone täyttänyt eilen jopa 1,5kk, mutta joku sille iski. Wintoosa ei käynnisty millään. Mietin, että mitä v***a koska siinä ei mitään vikaa ollut la kun sen samutin ja su kun palasin himaan se oli päällä ja yritti käynnistellä sitä toosaa :xmas: Ette usko kuinka ottaa keuhkokuumeista Pastoria oikeaan otsolohkoon :xmas:

Jep, se toivoi lentävänsä parvekkeelta kun aika koittaa :kieh: :kieh: Taidan hiukan omia lähtö tapaa ja siunaustilaisuutta ja hiukan murjoa sitä nyrkillä :kieh:

En saanut, edes lääkettä tähän kun on mukamas jokin virus pohjainen. On aika kipeä kurkku. Menin typyä näyttämään lääkäriin ja se katto mua, että otappas paitaa pois ja näytä kurkkua.. Näky vissiin kauas jo koko tauti :snotty: Mä mitään tajua. Aamulla käin salilla rehkimässä, samoin eilen illalla ja ajattelin mennä huomennakin :kieh: Pumppu vaan ei oikein tykkää :(

Vista ja uusi päivitys, muuta ei tarvita.. Hae äkkiä XP jostain.. Lakatkaa käyttämästä niitä tiedostonvaihto ohjelmia, ne pirtouttaa kovalevyn alta aikayksikön..

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Meillä hajos viime vuoden loppupuolella xp käyttöjärjestelmä yht´äkkiä; ilman ennakkovaroitusta.Kone meni päälle mutta jäi nikuttamaan aina samaan paikkaan.

Kas, mulla vista oli valmiiksi koneella kun avasin sen. Piti vain asentaa. Olis kiva jos olis asenns cd niin resetoisin koko paskan. Mitäs te teitte?

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Jep, se toivoi lentävänsä parvekkeelta kun aika koittaa :kieh: :kieh: Taidan hiukan omia lähtö tapaa ja siunaustilaisuutta ja hiukan murjoa sitä nyrkillä :kieh:

En saanut, edes lääkettä tähän kun on mukamas jokin virus pohjainen. On aika kipeä kurkku. Menin typyä näyttämään lääkäriin ja se katto mua, että otappas paitaa pois ja näytä kurkkua.. Näky vissiin kauas jo koko tauti :snotty: Mä mitään tajua. Aamulla käin salilla rehkimässä, samoin eilen illalla ja ajattelin mennä huomennakin :kieh: Pumppu vaan ei oikein tykkää :(

No et kyllä mee pumppuas kiusaan. Pölöhö! Ethän sä parannu ikinä jos kipeenä rehkit!

Ni, ettäs tiiät.

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Meillä hajos viime vuoden loppupuolella xp käyttöjärjestelmä yht´äkkiä; ilman ennakkovaroitusta.Kone meni päälle mutta jäi nikuttamaan aina samaan paikkaan.

Kas, mulla vista oli valmiiksi koneella kun avasin sen. Piti vain asentaa. Olis kiva jos olis asenns cd niin resetoisin koko paskan. Mitäs te teitte?

laitoin vistan koneelle ja muuta ei tarvittu

Alkuperäinen kirjoittaja juup:
Mites minä tuolle nyt teen kun se ei anna muuta tehdä kuin yrittää korjata ongelmaa tai sammuttaa koko koneen?

Vie huoltoon..

Joo vie ihmeessä.
En suosittele itse lähteä mitään asialle tekemään jos ei tietokokeista oikein ymmärrä, menee enemmän vaan sekaisin koko toosa ja sitten sitä ei erkkikään korjaa!

pööh.. Voiko joku koti nörde tehdä sille jotain :saint: Niin ja kai tämä nyt menee takuun piikkiin?

mennee takuun pikkiin jos on kerta vaan 1,5kk vanaha =)

ja murusein, et saa mennä salille kipiänä |O tulleepi syänpussin tulehus ja mitä kaikkea vielä muutaki, pittää levätä ko on kipiä, nih :saint: tai muuten mie tuun antaan siulle piiskaa
e085.gif
:D

Vista ja uusi päivitys, muuta ei tarvita.. Hae äkkiä XP jostain.. Lakatkaa käyttämästä niitä tiedostonvaihto ohjelmia, ne pirtouttaa kovalevyn alta aikayksikön..

pirstoutuneenkin kovalevyn voi eheyttää, you know!

Pastori, kai sulla tuli koneen mukana ns palautuslevy?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei se kuitenkaan korjaa sitä enää..

Palautuslevy pitäis ymmärtää itse tehdä nykyään.. Ennen kuin ottaa koneen käyttöön..

Palautuslevy pitäis ymmärtää itse tehdä nykyään.. Ennen kuin ottaa koneen käyttöön..

Sen se vaati tekemäänkin. Mutta eipä tässä paljoa pääse palauttelemaan.

Sen se vaati tekemäänkin. Mutta eipä tässä paljoa pääse palauttelemaan.

Eli kandee viedä huoltoon.. Minkä merkkinen rakkine sulla on? Kaverin Acer -kokemuksella kone on noin puoli vuotta maahantuojalla tms...

Yhteistyössä