Se olin minä...

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä tein tuon saman viime vuonna. En tosin ehtinyt sataa metriä pidemmälle, kun mulla välähti, mikä se outo ääni oli, joka kuului kun pihasta lähdin.
Mulle selvis vasta terkkarin pihassa :LOL: :LOL: :LOL: ihmettelinkin matkalla kun vastaantulleesta poliisiautosta katottiin vähän pitkään :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä tein tuon saman viime vuonna. En tosin ehtinyt sataa metriä pidemmälle, kun mulla välähti, mikä se outo ääni oli, joka kuului kun pihasta lähdin.
Mulle selvis vasta terkkarin pihassa :LOL: :LOL: :LOL: ihmettelinkin matkalla kun vastaantulleesta poliisiautosta katottiin vähän pitkään :ashamed:
:LOL: :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:
...ja mun sisko, joka teki saman viime viikolla! Erotuksena vaan se, että siskon roikan päässä roikkui sitten koko pistorasia... :whistle:
:LOL: Ei sais nauraa, mä hajotin viime talvena pistorasian ja kaks roikkaa. Aamu-uninen kun lähtee kuudeks töihin, niin jälki ei oo kaunista :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:
...ja mun sisko, joka teki saman viime viikolla! Erotuksena vaan se, että siskon roikan päässä roikkui sitten koko pistorasia... :whistle:
:LOL: Ei sais nauraa, mä hajotin viime talvena pistorasian ja kaks roikkaa. Aamu-uninen kun lähtee kuudeks töihin, niin jälki ei oo kaunista :ashamed:
Mun siskollani ei ole oikeastaan muuta veruketta tuollaiselle, kuin mahdottoman huono muisti. Hän oikeesti unohtais sen päänsäkin joskus kotiinsa, jos se ei olis kropassa kiinni! :LOL:
 
vieras
Mä olin kerran katsastuksessa mittaamassa uudestaan pakokaasupäästöjä. Katsastusäijä sanoi et kaikki ok voit lähteä. Kaupan pihassa sitten kun pysähdyin ja menin kauppaan ja tulin takaisin rupesin ihmetteleen et mikä pakoputkesta roikkuu. Ei ollu katsastus äijä sitten ottanut sitä anturia vai mikä se on pois ja mä vaan lähtenyt enkä huomannu. Ei perään ainakaan soitellut.
 

Yhteistyössä