se olin minä tänään prismassa jolla oli rumaa kielenkäyttöä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punkinnipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

punkinnipa

Jäsen
02.07.2010
201
0
16
Helsinki
ja vielä 3 lasta mukana (ei,en ole ylpeä kielenkäytöstäni)

Ensin yhdessä kaupassa n.60v mamma rollaattorilla ajoi ihan tahalleen suoraan jalkoihin kun olin rattailla ihan kiinni pöydässä ja siinä oli vielä monta metriä tilaa..tuli hällekki jotain sanottua tyyliin että kyllä tuosta mahtuu ja hän siis teki tämän aivan tahalleen..

Menimme prismaan jonoon jossa oli aika pitkät jonot kassalle,sitten siihen tulee joku +50 mamma ja suoraan mun ja tämän edellisen väliin (olimme olleet jo jonkin minuutin jonossa) monasti antaisin asian olla,mutta niin alko tympimää noi mammat ja itselläkin alko olee kiirus,että sanoin siihen sitten että anteeksi mutta me olimme jo tässä jonossa,mamma katsoi mua,ei sanaakaan takaisin,sanoin uudelleen että hei me olimme jo tässä jonossa.vieläkin katsoi vaan,sitten sanoin että voi vittu mikä idiootti ja taisin ämmäksikin sanoa..siinä se sitten leikki välillä että ei kuule ja välillä katsoi minua ja lähti pois.

Joku mies siinä takana sitten jo vähän naurahtikin kun tää mamma luuli niin ovelasti ohittaneensa jonossa.

ja älkää ymmärtäkö väärin,olen todella kohtelias ihminen muuten niin vanhempia kuin kaikkia ihmisiä kohtaan,mutta niin alko risomaan ja kielenkäyttöni on yleensä kauniimpaa enkä tykkää julkisilla paikoilla kiroilla,mutta tosiaan karskin kielen minäkin taidan halutessani:)

Noi etuilijat ottaa mua niin aivoon :headwall:
En osaisi ihan noin sanoa, mutta mieli kyllä tekisi. Turussa oli Wiklundilla aikoinaan myyjillä sellainen tapa, ettei ne "huomanneet" nuorempia asiakkaita, jos myyntipöydän lähellä oli viiskymppisiä turkkitätejä. Silloin kanssa ärsytti oikein urakalla.

Alkuperäinen kirjoittaja KIVI:
Taas näkee tän palstan toiminnan... lasten kuullen kiroillaan ja se on jees, EI OLE!

Ei se ehkä olekkaan oikein kiroilla lastenkuullen,mutta vauva nyt ei mitään ymmärrä ja 2 vanhemmasta en ole varma kuuliko nuo kuinka tarkasti mitä sanoin,ei ollut milläänsäkkään ja kysyin niiltä sitten sen jälkeen että kuuliko jne ja selitin niille ja se on varmaan mihin lapset on tottunut,kyllä ne tietää ja tuntee mut ja tietävät miten käyttäydytään ja että en hyväksy kiroilemista niiltä ja yritinhän minä muutaman kerran nätisti sanoa :xmas:

Yhteistyössä