3
321
Vieras
Siks toiseks aviopuolison valinta pitäis osata tehdä alun perin niin ettei jouduta myöhemmin yksinhuoltajiks!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapsäkki:Mä oon se, joka inhoo vanhempia, jotka raahaa kiljuvia kakaroita mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja Kapsäkki:Mä oon se, joka inhoo vanhempia, jotka raahaa kiljuvia kakaroita mukana.
Samaa mieltä. Eilenkin kirpparilla jonku 3 lapsen mamman yksi lapsi sai hirveen hepulin ja mamma vaan antoi huutaa ja huutaa lapsen. Ärsyttävää ja meni shoppailuhalut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja Kapsäkki:Mä oon se, joka inhoo vanhempia, jotka raahaa kiljuvia kakaroita mukana.
Samaa mieltä. Eilenkin kirpparilla jonku 3 lapsen mamman yksi lapsi sai hirveen hepulin ja mamma vaan antoi huutaa ja huutaa lapsen. Ärsyttävää ja meni shoppailuhalut![]()
Minä taas nostan hattua vanhemmille, jotka antavat lasten huutaa huutonsa rauhassa, eivätkä anna lasten pompottaa itseään!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kapsäkki:Mä oon se, joka inhoo vanhempia, jotka raahaa kiljuvia kakaroita mukana. Ehkä jonkun h:n on pakko, mt muuten en ymmärrä miksei ne lapset pysy kotona/kautta lähde kotiin kun kiukkupuuska tulee.
Ja mä oon se joka ajatteli ennen omaa lastaan noin. Nykyisin mä olen se, jonka mielestä kaksvee ei pyörittele mua eikä määrää kaupassakäynnin kestoa tai onnistumista.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja Kapsäkki:Mä oon se, joka inhoo vanhempia, jotka raahaa kiljuvia kakaroita mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja Kapsäkki:Mä oon se, joka inhoo vanhempia, jotka raahaa kiljuvia kakaroita mukana.
Minä taas nostan hattua vanhemmille, jotka antavat lasten huutaa huutonsa rauhassa, eivätkä anna lasten pompottaa itseään!
Joo ei tietenkään aina pitäisi periksi antaa kaikesta ja antaa lapsen pompotella, mutta eikö voisi siirtyä sieltä huutopaikasta jonnekin muualle missä se huuto ei häiritse muita ihmisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muistan 2 viikkoa ennen synnytystä kun oltiin miehen kanssa ostamassa hoitopöytää tms. Jouduttiin kuulkaa ihan lähtemään kaupasta kun ei kestetty kun joku lapsi uhmaili lujaa. Vanhemmat tyynesti heiluttivat mittanauhaa sohvan kohdalla. Puhuttiin koko automatka, että ME AINAKIN opetetaan meidän lapset käyttäytymään niin, ettei tuollaisia tilanteita tule. ME AINAKIN jätetään hoitoon tuollaiset apinat.
Pikkasen on osunut omaan nilkkaan nämä elämän viisaudet :ashamed:
Ihan sama meillä
Mutta sillähän niitä lapsia koulutetaan kun annetaan niiden uhmata eikä anneta vaikuttaa tilanteeseen, unohtavat sitten ajan kanssa tollaset uhmata ja sitten niistä kasvaa sellasia kullannuppuja![]()
Mua lähinnä huvittaa noi uhmikset. Sellaista se on, ja ulkopuolisena on jotenkin helppoa vain seurata sitä suurta draamaa, mitä joku parivuotias voi yrittää saada aikaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti -75:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muistan 2 viikkoa ennen synnytystä kun oltiin miehen kanssa ostamassa hoitopöytää tms. Jouduttiin kuulkaa ihan lähtemään kaupasta kun ei kestetty kun joku lapsi uhmaili lujaa. Vanhemmat tyynesti heiluttivat mittanauhaa sohvan kohdalla. Puhuttiin koko automatka, että ME AINAKIN opetetaan meidän lapset käyttäytymään niin, ettei tuollaisia tilanteita tule. ME AINAKIN jätetään hoitoon tuollaiset apinat.
Pikkasen on osunut omaan nilkkaan nämä elämän viisaudet :ashamed:
Ihan sama meillä
Mutta sillähän niitä lapsia koulutetaan kun annetaan niiden uhmata eikä anneta vaikuttaa tilanteeseen, unohtavat sitten ajan kanssa tollaset uhmata ja sitten niistä kasvaa sellasia kullannuppuja![]()
Mua lähinnä huvittaa noi uhmikset. Sellaista se on, ja ulkopuolisena on jotenkin helppoa vain seurata sitä suurta draamaa, mitä joku parivuotias voi yrittää saada aikaiseksi.
Ja oma lapsi on juuri opettanut mut nauttimaan toisten lapsien uhmakohtauksista. On niin ihanaa ja rauhoittavaa katsoa rääkyvää ja potkivaa lasta kaupassa, kun se ei ole oma.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:ehkä pitäisi kuitenki hieman katsoa missä ja mite sitä lasta kasvattaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:ehkä pitäisi kuitenki hieman katsoa missä ja mite sitä lasta kasvattaa.
Samaa mieltä: kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:ehkä pitäisi kuitenki hieman katsoa missä ja mite sitä lasta kasvattaa.
Samaa mieltä: kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Näinhän se menee. Kirkosta poistan, mutta en julkisista kaupoista (ellei sitten tuki käytävää muilta ihmisiltä).
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Alkuperäinen kirjoittaja Kapsäkki:Mä oon se, joka inhoo vanhempia, jotka raahaa kiljuvia kakaroita mukana. Ehkä jonkun h:n on pakko, mt muuten en ymmärrä miksei ne lapset pysy kotona/kautta lähde kotiin kun kiukkupuuska tulee.
Pitäisikö jättää ostokset kaupan lattialle kun pirjoirmeli käy rissaamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täältä jostain:Kyllä mä tietysti osasta paikoista poistuisinkin (kirkosta, sairaalasta yms.). Mutta olisi se aika poukkoulua kauppaan ja kaupasta pois tai ravintolassa ruuan ääreltä, jos aina pitäisi poistua. Ei lapsi oikeasti voi päättää vanhempien puolesta kiukuttelullaan missä ollaan tai mitä tehdään.