Se oli minä ja mun lapsi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
:ashamed:
meni poika hukkaan jyskissä...selkäni käänsin ja se oli hukassa... :snotty: koko kauppa haki poikaa.. tuskan hiki pukkas päälle... pihalle juoksin huuteleen ja kysyin pojalta joka tuli cittarilta päin että onko näkyny pikkupoikaa...olihan tietysti... toisen korttelin risteyksessä :o mulla oli räjähtävä lähtönopeus, mutta se poika juoksi vielä lujempaa, hyppäs istutusten yli ja oli salamana hakemassa poikaa! siellähän poika jutteli muille ihmisille :ashamed: mä säikähdin niin kauheesti :| ja oikeesti poika katos siinä välissä ku käänsin katseen tyynyjen puoleen ja otin kaks ale tyynyä siitä...noin 5 sekuntia :o mä en koskaan lähe mihinkään jos tuo poika ei oo köytettynä muhun kiinni :|

Tuo on niin säikäyttävä kokemus että voi kauhistus. Oma poju karkas vaan toho lähi valtsulle vauhdikkain koivin, mutta kyllä siinä kauhu kuvat pyöri päässä.
Mutta onneksi loppu hyvin kaikki hyvin.

Hui kamala! Onneks selvisitte säikähdyksellä.
...mua katotaan aina kauheen vihasesti kun komennan lapsia pysymään mun hanurissa kiinni koko kauppareissun :ashamed: ja ärisen niille jos ne ei pysy siinä...

Hui :|
Multa katosi 2,5-vuotias ruotsinlaivalla aikoinaan :snotty: . Luulin että tyttö meni mamman mukaan, ja mamma luuli että tyttö oli mun & vauvan kanssa. Joku kundi tytön sitten palautti meille kuulutuksen kuultuaan, likka oli mennyt vääntämään autopelin rattia kesken heidän pelinsä ja ilmoittanut että "mää pelaan kato nyt tätä pelitystä " :D :ashamed:

Hui, voin vaan kuvitella säikähdyksen määrää!!! Oma poikakin on 2v. Meidän jätkä oli keväällä lähtenyt anopilta karkuteille Ideaparkissa kun anoppi oli kääntynyt kassalle maksamaan... onneksi anopin mukana ollut ystävä oli heti keksinyt, että poika on varmaan mennyt lelukauppaan jonka ovella olivat käyneet aiemmin ja siellähän se poika oli ollut sählymaila kädessä

Yhteistyössä