se oikea vai se väärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää pyörällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pää pyörällä

Vieras
Hei! Mikä on kun itsetuntoni on mennyt alas kun lehmän häntä, tuntuu etten riitä mihinkään, en osaa enkä ole mitään...seurustelen, ja mies sanoo monta kertaa päivässä että rakastaa ja minä myös, mutta sitten, yhtäkkiä tulee jotain moitittavaa, jotain olen tehnyt väärin, esim. en siivonnut keittiötä kunnolla, en tiskannut tänään..tulee sanomist: olen laiska hutilus, en tajua mitään, olen tyhmä ja sekopää, jos suutun ja sanon vastaan...en tiedä enää mitä tehdä, yritän miellyttää mutta tuntuu että ei auta, olen aika väsynyt ja jotenkin uupunut. Totta on etten ole mikään hyvä kodinhoitaja, mutta mies ei itse tee omassa asunnossaan mitään ja pitää sitä mielestäni sotkuisena...olen hänen luonaan vain käymässä...minulla on oma kotini. Mitä teen? tuntuu että tämä ei voi olla ""se oikea"", koska minulla on niin monta kertaa paha mieli? onko joku joka ymmärtää mitä tarkoitan?

Ehkä olet herkkä ihminen ja loukkaannut melko vähästäkin.
Sekopääksi nimittely kyllä nosti jo tuntosarveni ylös.
Exäni nimitti minua sekopääksi vasta avioeroriidoissa.
Kyllä tuo minusta melko vakava loukkaus on.
Suosittelen, että lopetat miehen kodissa majailun.
Tapaatte vain jossakin muualla. Älä pyydä häntä omaan kotiisi asumaan. Hän ei vaikuta sisäsiistiltä tyypiltä.
Jos selkeä keskustelu ei auta, niin ota aikalisä.
Kynnysmaton virkaa en suosittele sinulle. Hoidin tuota pestiä lähes kaksikymmentä vuotta ja sain erittäin ikävän kunniamaininnan palkinnoksi. Paskan marjat sanon minä Katri Helenaa lainatakseni. Miesten takia ei kannata itkeä pisaraakaan.

Mikä tässä nyt on ongelma? Niin pitkään kun ette asu yhdessä, sinä huolehdit omasta kodistasi ja mies omastaan. Jos joskus muutatte yhteen ja miehesi valittaa kotinne likaisuudesta, sano, että hän itsekin tietänee, missä siivouskomero sijaitsee.

Noin muuten, olisi toivottavaa, että naisen itsetunto olisi kiinni jostain muusta kuin kumppanin kehuista tai haukuista. Silloin antaa monellakin tapaa elämänsä ja itsekunnioituksensa toisen mielivallan alle. Kaikki kun eivät osaa käyttää saamaansa valtaa oikein.

Yhteistyössä