"Se Oikea", eikö tuollaseen uskominen ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöyristynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28015632:
Ei vaan "te" elätte kosmisessa fantasiamaassa, jossa on vain yksi Jumalan valittu kosminen HÄN, one and only. Mä ja esim.fortune eletään reaalimaailmassa.

Oletko pilvessä? Ihan oikeasti tätä kysyn...

Kyllä, mutta se voi mennä myös niin että jos sen kuitenkin joskus menettää niin kukaan muu ei enää ikinä tule tuntumaan yhtä hyvältä, vaikka kuinka yrittääkin.

Ja varmasti voikin! Ensuinkaan yrittänyt vähätellä sen oikean merkitystä

Päinvastoin, sitä en tajua, miksi joku viitsii jumittaa vuosia kimpassa sellaisen kanssa jota ei edes usko oikeaksi. Elämän tuhlaamista, minusta.

Ei vaan "te" elätte kosmisessa fantasiamaassa, jossa on vain yksi Jumalan valittu kosminen HÄN, one and only. Mä ja esim.fortune eletään reaalimaailmassa.

Edelleen. SINÄ olet ainoa, joka on tässä ketjussa puhunut kosmisesta magnetismista sun muusta hörhöilystä. Sekä toki haukkunut kaikilla mieleenjuolahtavilla nimityksillä ne, jotka ovat yrittäneet keskustella aiheesta maagisista yksisarvisista rääkyvän pölöpään kanssa.

Valitettavasti elättekin :( Toinen katkerana kun elää ok miehen kanssa jonka voisi vaihtaa johonkin toiseen ja toinen nuori yh-mamma. Mitä muuta voi olettaakaan tuollaisilta?

Ja varmasti voikin! Ensuinkaan yrittänyt vähätellä sen oikean merkitystä

Päinvastoin, sitä en tajua, miksi joku viitsii jumittaa vuosia kimpassa sellaisen kanssa jota ei edes usko oikeaksi. Elämän tuhlaamista, minusta.

No niinpä. :D

Mutta kun se onkin se Suuri Rakkaus (joka on kuitenkin samaa tasoa että se voisi olla kuka tahansa, tai jopa ei kukaan...), ja se onkin sitten ihan eri asian kuin Se Oikea, joka on pelkkää kosmista haihattelua. :whistle:

Mutta kun se onkin se Suuri Rakkaus (joka on kuitenkin samaa tasoa että se voisi olla kuka tahansa, tai jopa ei kukaan...), ja se onkin sitten ihan eri asian kuin Se Oikea, joka on pelkkää kosmista haihattelua. :whistle:

Hö :O

Ja pikaselailulla tulinkin päätökseen, että tä ketjun aloittajalla on vaan hiotn tylsää tai jotain. Ei kukaan muutoin edes jaksa moisesta vääntää.

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28015663:
Voisin kysyä samaa sulta. Sä ihan oikeesti elät siinä fantasiassa, että se sun kalsarikalle on jostain universumin mustasta aukosta imetty juuri sulle annettavaksi, ja tämä kaikki on ennalta kirjotettu johonkin kosmiseen käsikirjaan.

Herää ottamaan lääkkeet.

Suora lainaus sinun kommentistasi. Kehoitan kiinnittämään huomiota erityisesti lihavoituun teksikohtaan;

Pahoin pelkään että mua ei tölvitty, vaan tuo eräskin on lukenut kommenttini aivan omien tulkintojensa mukaan, ja laittaa suuhuni sanoja, joita en ole sanonut. Kyllähän se vähän pistää harmittamaan, uskoin että aikuiset ihmiset maassamme omaavat lukutaidon. Nähtävästi ei.

Ei mulla muuta. :)

Väitätkö sä siis edelleen ja ihan täysissä järjissäsi, että jos sulla ei ois sun miestä, maailmassa ei olis yhtä ainuttakaan toista ihmistä niiden miljardien joukossa, jonka kanssa voisit tuntea syvää rakkautta? Hei pientä rajaa nyt. :D

Voi olla montakin sopivaa miestä, mutta kyllä munkin mielestä se oikea sieltä erottuu joukosta. Ainakin mun mies erottui, tuli vastaan kun olin sinkkuna ja deittailin toista miestä. Hänkin oli todella ihana mies, ei siinä mitään, mutta ei hänen kanssaan vaan tullut sitä "lamppu pään päälle" -ilmiötä mikä tuli kun näin oman rakkaani. Mun oli vaan pakko saada se mies, heti kun hänet näin, vaikken ollut hänen kanssaan edes puhunut tai mitään.

Ja minähän sitten hänet sain, enkä päästä irti ikuna. Hän on mulle se oikea, vaikka joku katkeroitunut yh-mamma sen takia sanois mua kosmiseksi puupääksi... :laugh:

Mnjaah, mä olen ateisti, että hiukan vaikea yhtyä tuohon "Jumalan valittuun". Ja olen varmaan monessa muussakin jutussa todellinen realisti, turhaankin. Siltikin mulla on Se Oikea :)

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28015704:
Väitätkö sä siis edelleen ja ihan täysissä järjissäsi, että jos sulla ei ois sun miestä, maailmassa ei olis yhtä ainuttakaan toista ihmistä niiden miljardien joukossa, jonka kanssa voisit tuntea syvää rakkautta? Hei pientä rajaa nyt. :D

Varmasti rakastaisin moniakin (kuten olen moneen kertaan todennut) ja syvästikin, mutta on usko että kovin moni jättäisi tälläistä jälkeä minuun. Ja sen tiedän faktana että jos hänet menetän niin ketään en tule koskaan samalla lailla rakastamaan.

[QUOTE="vieras";28015709]Voi olla montakin sopivaa miestä, mutta kyllä munkin mielestä se oikea sieltä erottuu joukosta. Ainakin mun mies erottui, tuli vastaan kun olin sinkkuna ja deittailin toista miestä. Hänkin oli todella ihana mies, ei siinä mitään, mutta ei hänen kanssaan vaan tullut sitä "lamppu pään päälle" -ilmiötä mikä tuli kun näin oman rakkaani. Mun oli vaan pakko saada se mies, heti kun hänet näin, vaikken ollut hänen kanssaan edes puhunut tai mitään.

Ja minähän sitten hänet sain, enkä päästä irti ikuna. Hän on mulle se oikea, vaikka joku katkeroitunut yh-mamma sen takia sanois mua kosmiseksi puupääksi... :laugh:[/QUOTE]

Oletkos kuullut biologiasta. Ei sua mikään maaginen "se oikea" vetänyt puoleensa, vaan biologinen viehtymys. Samanlailla viehätyit siihen mieheen aikanasi, josta erosit, ellet ollut maksullisessa suhteessa tms.
Ai niin, mutta kun ihan huviksesi olit sen yhen kanssa KUNNES joku kosminen musta aukko suolsi sulle "sen oikea"n vasta kun olit ottanut sen väärän. :laugh:

Te ootte uskomattoman kipeitä tuossa romanttisessa naivistisessa hulluudessanne.

:laugh:

Varmasti rakastaisin moniakin (kuten olen moneen kertaan todennut) ja syvästikin, mutta on usko että kovin moni jättäisi tälläistä jälkeä minuun. Ja sen tiedän faktana että jos hänet menetän niin ketään en tule koskaan samalla lailla rakastamaan.

Eihän ketään voi rakastaa samanlailla, eikä kukaan voi jättää samanlaista jälkeä kuin joku toinen. Se ei silkti tarkota että maailmassa olis vain yksi ja yhdenlainen ihminen, johon voisi tuntea suurta rakkautta.

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28015763:
Oletkos kuullut biologiasta. Ei sua mikään maaginen "se oikea" vetänyt puoleensa, vaan biologinen viehtymys. Samanlailla viehätyit siihen mieheen aikanasi, josta erosit, ellet ollut maksullisessa suhteessa tms.
Ai niin, mutta kun ihan huviksesi olit sen yhen kanssa KUNNES joku kosminen musta aukko suolsi sulle "sen oikea"n vasta kun olit ottanut sen väärän. :laugh:

Te ootte uskomattoman kipeitä tuossa romanttisessa naivistisessa hulluudessanne.

:laugh:

Olen ollut ennen nykyistä miestäni kahden miehen kanssa pidemmässä suhteessä, johtuen varmaankin tuosta biologisesta viehtymyksestä. Mutta niihin nojatut suhteet eivät vaan sitten kantaneet. Kun taas tämän nykyisen mieheni kanssa olen rikkonut kaikki ennätykseni; suhteen kestosta, tunteiden syvyydestä ja siitä varmasta tiedosta, että tämä mies on juurikin mun. Myöskään lapsia en aikaisempien kumppanien kanssa halunnut, vaikka ihania miehiä molemmat ja hyviä isiä nykyään. Lapset halusin vain tämän nykyisen mieheni kanssa. Miten selität sen? :) Ikään ja elämäntilanteeseen on turha vedota, minä kun erosin exästäni puol vuotta ennen kuin nykyinen käveli vastaan ja samoissa duuneissa olen ollut jo vuosia.

[QUOTE="vieras";28015783]On. Maailmassa on 7 miljardia ihmistä, jos vain yksi niistä olisi se oikea, mitkä olisi todennäköisyydet sille, että sen löytäisi?[/QUOTE]

Aivan, tätä nämä fantasiamammat ja yksi fantasiapappa eivät ole vielä selittäneet.

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28014939:
Entäpä jos mä oonkin ihan samanlailla rakastunut, mutta en usko fantasiaan ja kuvittele miestäni "se oikeaksi" joka valkealla yksisarvisella ratsasti elämääni? Haittaakse? :)

Mää olen vähän odotellut sellaista violettia yksisarvista. Mieluiten vielä koristettu hopeahippusilla :heart:

tumblr_m8jx2z4pP71rz1yqpo1_500.jpg

Sitten on erikseen new agen käsitys sielunkumppanista.

Yhteistyössä