Se muuten puhuu paskaa, joka sanoo, että peniksen koolla ei ole väliä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaaaaa:
:laugh: :laugh: :laugh:
Oma ennustaja meillä täällä, jolla kaiken lisäksi elämänarvot kohdallaan! :p
Kenties minuun viittasit. Jos miehelläsi on samanlaiset elämänarvot kuin sinulla, niin jossain vaiheessa hän hakee nuorta kimmoisaa pimpsaa, sen väljähtäneen tilalle joka ei tunnu miltään. Huonoon seksiinhän ei kannata tyytyä, koska sehän on niin SUURI osa elämästä.

Voihan olla myös niin, että mieheni hyvänkokoinen penis lörpsähtää ihan totaalisesti tuossa muutaman vuosikymmenen kuluttua? Mutta se ei tarkoita sitä, että mies pitäisi laittaa vaihtoon. Kuten sanottu, elän tätä hetkeä. Seksi on hyvää, kuten haluankin. Pimpsani tuskin tästä löysiintyy sen vertaa, että mies ei koe muuta vaihtoehtoa itselleen kuin jättää vaimonsa, ja lähteä etsimään tiukempaa tavaraa.
Miellytämme toinen toistamme nyt, joten se pitää myös tulevaisuudessa.

Mahdottoman vakavasti jotkut ottavat tämän aiheen, mistäköhän syystä? Ei tämä nyt ihan niin vakavaksi asiaksi ollut tarkoitettu. :D

Mää oon ainakin saanu nauraa ihan kiitettävästi! :laugh: :laugh: :D Piristävä ketju :D

joo, pienellä munalla ei tee mitään. siitä tulee vaan paha mieli. omalla miehellä on juuri täydellinen, kovana 17cm pitkä ja paksuutta sopivasti. tiukkaa tekee kun tulee sisälle, mutta tuntuu hyvälle!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Meidän suvussa elämän onni ei ole senteistä kiinni. Joillakin palstan äiskillä se tuntuu olevan.
Ei elämän onni ole peniksen pituudesta kiinni, mutta kyllä peniksen koko siihen vaikuttaa, onko seksielämä tyydyttävää vai ei. Koon lisäksi siihen tosin vaikuttaa moni muukin asia.
Seksi on murto-osa elämästä ja penis murto-osa seksistä, joten ei sen peniksen sentit voi näytellä kovin suurta osaa elämästä, tai sitten elämä on kovin rajoittunutta.

Niin sinulle. Kyllä mulle seksi merkitsee todella paljon, myös yhdyntä. Merkitseehän se myös uuden elämän alkua. :heart:
On toki myönnettävä, ettei seksi ole koko elämä, mutta kyllä se vaikuttaa ja paljon!

Ei seksi mullekaan elämän ainoa asia ole, mutta kieltämättä toimiva ja molempia osapuolia tyydyttävä seksielämä on YKSI olennainen osa avioliittoa/parisuhdetta, mun mielestä ainakin. Ja yhden illan jutuissa/seksisuhteissa AINOA tärkeä asia on se, että seksi on hyvää. Miehellä ei tarvitse olla 30-senttinen monsterimuna, mutta kamoon, ei jollain 7-senttisellä seisokillakaan tee yhtikäs mitään.

Nimenomaan näin. Mutta kun kaikki eivät tajua tätä ketjun pointtia. :snotty: Kuten olen jo sanonut useaan otteeseen, mikä ei näytä menevän kaikille perille, tämä ketju liittyy puhtaasti seksiin ja nimenomaan seksisuhteisiin. Parisuhde kun on muutakin kuin seksisuhde, mutta se ei tee seksin osuutta yhtään vähempiarvoiseksi. Kyllähän se on molempien osapuolten kannalta hienoa, jos seksielämä luistaa, kun sitä on kuitenkin sitouduttu toiseen, eikä lähdetä sit vaihtelemaan kumppania tuosta vaan. Mikä siis seksisuhteessa mahdollista, kun sitoutumisia ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi yllättävää että synnyttäneiden naisten palstalla ollaan ison munan perään :D
Eihän sinne ämpäriin pienellä kannata lähteä ;)

Kuulutko sinä siihen pikkumunaisten kerhoon?? :laugh: :laugh: :D :whistle:

No ei minun eukolla ainakaan väljentynyt lapsia tekemällä. Puristaa edelleen todella napakasti kolmen lapsen jälkeen. Tiedän koska sain tuossa verrokiksi synnyttämätöntä naista matkatöissä.

Mun on kyllä pakko sanoa, että parasta ja tyydyttävintä seksiä olen olen harrastanut pienikokosen kanssa. :D Nää metrimelat on ollu ihan käsiä. Ehkä luottavat liikaa kokoonsa. En tiedä mut näin mulla.

Itse olen menettänyt penikseni onnettomuuden seurauksena, minusta pieni munaistenkin miesten tulisi olla kiitollisia siitä että peniksen edes omistaa. Ei ole mukava elää kun pitää viimeiseen asti hävetä ja vältellä että kukaan genitaaleja, tai siis niiden puuttumista pääsee näkemään.

Alkuperäinen kirjoittaja munaton mies:
Itse olen menettänyt penikseni onnettomuuden seurauksena, minusta pieni munaistenkin miesten tulisi olla kiitollisia siitä että peniksen edes omistaa. Ei ole mukava elää kun pitää viimeiseen asti hävetä ja vältellä että kukaan genitaaleja, tai siis niiden puuttumista pääsee näkemään.

Mitä sulle on sattunut?

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mitä sulle on sattunut?
Moottoripyrä kolarissa, itse pyörällä henkilöautoa päin. Ilmeisesti haaroväli osui pyörän tankoon, vaurioitui pahasti ja siihen tuli kuolio ei saatu enää korjattua ja kuolion takija piti amputoida..

Mitä sulle on sattunut?
Moottoripyrä kolarissa, itse pyörällä henkilöautoa päin. Ilmeisesti haaroväli osui pyörän tankoon, vaurioitui pahasti ja siihen tuli kuolio ei saatu enää korjattua ja kuolion takija piti amputoida..

Ootko ihan tosissasi?mun mies ajaa kilpaa pyörällä vai onko tää nyt huono provo.jokatapauksessa otan kyllä osaa jos näin tosiaan on käynyt.Oliko/onko sulla lapsia?vaimoa?

Ootko ihan tosissasi?mun mies ajaa kilpaa pyörällä vai onko tää nyt huono provo.jokatapauksessa otan kyllä osaa jos näin tosiaan on käynyt.Oliko/onko sulla lapsia?vaimoa?
Ei todellakaan ole provo, vaikka ymmärrän että epäilee tälläista oikeasti edes tapahtuvan.. Mutta oikeasti meni sukuelimet kolarissa. En ehtinyt lapsia saamaan ja naistakaan ei ole, ikää minulla ei ole edes kun päälle kolmekymppiä. Kiitos osan otosta.

Ei todellakaan ole provo, vaikka ymmärrän että epäilee tälläista oikeasti edes tapahtuvan.. Mutta oikeasti meni sukuelimet kolarissa. En ehtinyt lapsia saamaan ja naistakaan ei ole, ikää minulla ei ole edes kun päälle kolmekymppiä. Kiitos osan otosta.

:hug:
Uskon että voit siltikin vielä löytää ihmisen joka ei välitä,oikeasti:)Tsemppiä tulevaisuuteen!!

Uskon että voit siltikin vielä löytää ihmisen joka ei välitä,oikeasti:)Tsemppiä tulevaisuuteen!!
Itse epäilen syvästi että oikeasti joku enää huolii. Ja koen että ei yksikään nainen edes ansaitsisi munatonta miestä, jos sellaisen ylipäätään huolisi. Mutta kiitoksia silti.

Itse epäilen syvästi että oikeasti joku enää huolii. Ja koen että ei yksikään nainen edes ansaitsisi munatonta miestä, jos sellaisen ylipäätään huolisi. Mutta kiitoksia silti.

Et sä sitä voi tietää!!Ajatko pyörää vielä?

Samaa mieltä kuin Henrietta, ei kaikki välitä. Itse voisin ainakin elää seksittömässä suhteessa, jos kemiat kohtaisivat muuten just nappiin. Eikä tarvisi edes elää seksittömässä suhteessa, ei seksi ole sama asia kuin yhdyntä.

Paljon zemppiä tosiaan tulevaisuuteen, voi se sielunkumppani vielä kävellä vastaan. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Samaa mieltä kuin Henrietta, ei kaikki välitä. Itse voisin ainakin elää seksittömässä suhteessa, jos kemiat kohtaisivat muuten just nappiin. Eikä tarvisi edes elää seksittömässä suhteessa, ei seksi ole sama asia kuin yhdyntä.

Paljon zemppiä tosiaan tulevaisuuteen, voi se sielunkumppani vielä kävellä vastaan. :hug:
Mm, no itse en jaksa uskoa. Ja vaikka sattuisi kohdalle nainen joka ei välitä tästä vammasta, niin en haluaisi että hän joutuisi myös tästä kärsimään siinä sivussa. Mutta kiitos sinullekkin silti.

Kauan tästä on aikaa?
Hieman yli vuoden.

[/quoeli aikaa ei ole kulunut vielä paljoa....niinkun minttuhirviö nimimerkki totesi,,seksi ei ole pelkkää yhdyntää....ja oikeesti,helpompihan miehen on tyydyttää nainen ilman Sitä kun toisinpäin?eiks vaan,anna ajan kulua niin huomaat toivottavasti ettei elämä lopu tuohon vammaan,älä katkeroidu!

Kauan tästä on aikaa?
Hieman yli vuoden.

[/quoeli aikaa ei ole kulunut vielä paljoa....niinkun minttuhirviö nimimerkki totesi,,seksi ei ole pelkkää yhdyntää....ja oikeesti,helpompihan miehen on tyydyttää nainen ilman Sitä kun toisinpäin?eiks vaan,anna ajan kulua niin huomaat toivottavasti ettei elämä lopu tuohon vammaan,älä katkeroidu!

mä en ees tykkää enää seksistä ja vältän kaikkia tilanteita mieheni kanssa jossa niitä voisi tulla. en vaan kertakaikkiaan halua enää harrastaa seksiä, joskus helmikuussa annoin viimeks ja se oli kovin vaikeaa, lopulta ennekun mies tuli en jaksanu enää vaan oli pakko tönätä mies pois päältä, en tiedä syytä käytökseeni, ei niin ei....

mutta minulla ollut yhteensä n.20 petikumppania ja 2 niistä oli n.5 cm siittimet eikä kovinkaan paksut. toinen "pani" pyörittämällä munaa sisälläni, tuntu erikoiselta, toinen ei sitten ehtinyt kun kastamaan kun sanoin ettei sittenkään. sit on ollu pari normipitusta mutta niin puikko kapeita, et on nekin aika kamalia ollut, vähä niinkuin pitkä nakki, eipä sellanenkaan tunnu missään, sitten on ollut käyrää ja tappopaksu!! onhan niitä kaikenlaisia mutta ei ne pikkurillimunat kivoja ainakaan naiselle ole.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja jup:
kohdunkorkeus on 22c... lukekaas ihmisen anatomia ja fysiologia

mitäs se kohdunkorkeus tähän vaikuttaa..

Tähän on pakko kommentoida, koska repesin ihan totaalisesti.. kohtuunko sitä mulkkua jup meinaa tunkea? kannattaisi varmaan itse tutustua ihmisen anatomiaan ja fysiologiaan paremmin :)

"Emättimen syvyys on 8 - 10 cm, mutta se venyy myös helposti esim. yhdynnän aikana." (lainattu terkkari.fi -sivulta) Tietääkseni sitä lerssiä käytetään ihan tuolla emättimessä, mutta voin toki olla väärässäkin.. :D :D :D

Yhteistyössä