Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Muakin pyydettiinRyhdyn kyllä heti kun rahotus on kunnossa
![]()
nytkin on tavallaan jo kausi sellaisessa vaiheessa, että keväällä sitten taas?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Muakin pyydettiinRyhdyn kyllä heti kun rahotus on kunnossa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Muakin pyydettiinRyhdyn kyllä heti kun rahotus on kunnossa
![]()
nytkin on tavallaan jo kausi sellaisessa vaiheessa, että keväällä sitten taas?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Muakin pyydettiinRyhdyn kyllä heti kun rahotus on kunnossa
![]()
nytkin on tavallaan jo kausi sellaisessa vaiheessa, että keväällä sitten taas?![]()
Joo keväällä mä ajattelinkinEi viitti kesken kaiken hyppää mukaan...
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:kuinka kannattavaa tuo myynti on?
Jos voitte vastata niin suuri kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Muakin pyydettiinRyhdyn kyllä heti kun rahotus on kunnossa
![]()
Joo keväällä mä ajattelinkinEi viitti kesken kaiken hyppää mukaan...
ja aika paljon vissiin jo nyt myyty loppuun.. ei sitä mallistoa varmaan alea varten kannata hankkia... mut tosiaan heti helmikuussahieno juttu sulle!
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kiva harrastus,en mä tätä meinannutkaan rahan takia tehdä =)
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut jatkaa:Pitääkö se n.1500? maksaa aina uuden malliston ilmestyessä?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut jatkaa:Pitääkö se n.1500? maksaa aina uuden malliston ilmestyessä?
ei kai se oo ihan niin paljon? ja pitää tietty maksaa, mut se edellinen on aina sun oma ja voit sen myydä eteenpäin... joten siitähän se aina alkusijoituksen jälkeen tulee takaisin..
Alkuperäinen kirjoittaja jatkaa:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut jatkaa:Pitääkö se n.1500? maksaa aina uuden malliston ilmestyessä?
ei kai se oo ihan niin paljon? ja pitää tietty maksaa, mut se edellinen on aina sun oma ja voit sen myydä eteenpäin... joten siitähän se aina alkusijoituksen jälkeen tulee takaisin..
Aloitus summa oli vähän päälle tuon.
Minkäs kokoisia vaatteet on jotka saat uuden malliston ilmestyessä?
Voiko itse vaikuttaa?