Se maajussi Jouni...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
niimpä
Mut just tollasia tossa sarjassa pitäis ollakin, olis kiva nähdä kun ne oikeesti löytäiskin puolison. Muistatteko ekalta vuodelta sen Riston, tulee samanlainen myötähäpeä :D
 
vieras
"Tuossa on minun housut, saatte molemmat lyhentää ne."
"Sinä voit jäädä tänne huoneeseen istumaan kun minä menen Maaritia ulos vastaan" "Mitä sinä pidät huoneestasi?"
 
tokkoppa
Kokeilkaapa mennä puhuvaan luontevasti kameran eteen...ei onnistu kovinkaan monelta. Ja jos vielä vähän ujonsorttinen on niin kahta vaikeampaa. Kukaan ei tiedä millasia hyö ovat kun kamerat sammutetaan.
 
Fleur de la Cour
Olettekos ajatelleet kertaakaan sitä asiaa, että jospa se Jouni jännittää niitä televisiokameroita, katsos kun nehän siinä on kuvaamassa koko ajan 'herkkiä' hetkiä ja tuotantoryhmähän se on Jounia tietysti opastanut, että keksi toiselle tekemistä ja vie toinen treffeille. Vaikkei toki ole minunkaan mieleen yhtään.
 
tunnen tapauksen
oon ihmetelly miten jäykkää ja vaikeen näköistä esiintyminen on tv:ssä. muuten on normaali suomalainen mies, ei nyt hirveen puhelias mut ihan ok minun mielestä

ja tuohon petipuuhiin, ei taida olla meidän asia kommentoida, voihan asia olla vaikka miten päin vaan..
 
Tulee ihan vaivaantunut olo katsellessa, kun tuntuu, että noilla kolmella on siellä koko ajan niin jäykkä ja muodollinen tunnelma :ashamed: Mielenkiintoista, että tuo Maarit on halunnut tutustua juuri Jouniin, kun ohjelman perusteella saa kuvan, että olisivat tosi erilaisia ihmisiä keskenään ja Maaritista saa sellaisen kaupunkilaisen tyylikkään naisen vaikutelman. Tästä kolmikosta on kaikkein kiinnostavinta nähdä mihin ratkaisuun Jouni lopulta päätyy. Minusta tuo Jouni vaikuttaa sellaiselta vanhan ajan kasvatuksen saaneelta herrasmieheltä :D
 
:(
Onhan sen Jounin kömpelyydessä jtn. hellyttävääkin. Ja katsokaa seuraavaksi, sillä on aika nätti hymy :) Ei kaikki voi olla hirveitä sanaseppoja. Mut eihän se voi olla ihan sikaujo, kun on tuollaiseen ohjelmaan uskaltanut mennä!
Eniten ihmettelen sen Juhan nuorempaa kokelasta - mimmi sekoilee, jos Juha on treffeillä toisen kokelaan kanssa. Ei hyvältä näytä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Eniten ihmettelen sen Juhan nuorempaa kokelasta - mimmi sekoilee, jos Juha on treffeillä toisen kokelaan kanssa. Ei hyvältä näytä.
Paitsi joku sano täällä et ne olis nykysin kihloissa!
onkai se alusta asti ollu selvää et se juha valitsee sen pi(i)an.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Yölintunen:
Mites se tea? sehän valehteli eilen suoraan jukalle et ei oo tavattu ennen?? eiks ne ollu tavanneet vastoin sääntöjä?
mä en halua ees aloittaa siitä puhumista kun mun veri alkaa kiehuu ja korvista nousee savu:kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Yölintunen:
Mites se tea? sehän valehteli eilen suoraan jukalle et ei oo tavattu ennen?? eiks ne ollu tavanneet vastoin sääntöjä?
mun mielestä olivat kanssa tavanneet joten jäinkin eilen hieman monttu auki kun sanoi, etteivät ole tavanneet. mielestäni tämä Tea vaikuttaa itse tosi kierolta naiselta vaikka muita siitä syytteleekin.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Yölintunen:
Mites se tea? sehän valehteli eilen suoraan jukalle et ei oo tavattu ennen?? eiks ne ollu tavanneet vastoin sääntöjä?
mun mielestä olivat kanssa tavanneet joten jäinkin eilen hieman monttu auki kun sanoi, etteivät ole tavanneet. mielestäni tämä Tea vaikuttaa itse tosi kierolta naiselta vaikka muita siitä syytteleekin.
peesi!
 

Yhteistyössä