Se legendaarinen "miehen minua upeampi ex".

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surupusero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surupusero

Vieras
Minulla on säpinää erään miehen kanssa. Hän on kertonut ja osoittanut olevansa äärimmäisen ihastunut minuun, kuulemma jo heti kun näki minut ensi kertaa.

Mutta minua on alkanut vaivata miehen entinen naisystävä, joka on tanssija/malli ja hyvin upeakroppainen, kaunis ja kaikin puolin upea.

Itse olen hyvännäköinen mutta varsin tavallinen ja kropassani on monia puutteita.

Voiko minun ja tuon miehen jutusta koskaan tulla mitään vakavampaa, voiko mies todella haluta minut, vaikka olen ihan tavallinen???!

Voi se, jostain syystä sen exä on exä. Ehkä se oli tyhmä tai itsekäs, eihän ulkonäkö paina paljoa, kun mietitään tulevaisuutta. Mun miehen exä on todella kaunis nainen, kaunis olen minäkin, mutta hänen rinnallaan tavis. Exä on tyhmä kun saapas, kouluttautumaton ja muutenkin epäonnistuja, joten mies tuskin haikailee exäänsä takasin..

Voi hyvä ihme -miksi vertaat itseäsi exään. Ei kai oikeasti kukaan vakavasti otettava pelkän kropan tai ulkonäön vuoksi ole toisen kanssa. Unohda mies, jos et pääse ajatuksistasi.

Olisko luonteessa jotain vikaa tällä exällä, kun on exä?! Aina ei hyvä kroppa ja kaunis ulkonäkö ole se kaikkein tärkein. Jotkut katsoo myös ihmistä kokonaisuutena, eikä silloin tuijotella vain ulkoista olemusta. Kysy suoraan mieheltä äläkä pohdi päässäsi..

Yhteistyössä