Se laitimmainen urheilukokemus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tanssiminen. Yläasteen tanssitunnit, häpeäntunne iskee vielä vuosienkin takaa kun ne muistaa. Mä EN vaan osaa tanssia, en edes yökerhohetkutusta.

Sekä kaikki joukkuelajit. Jääkiekko, jalkapallo, pesäpallo yms. pelattiin yleensä poikien kanssa ja mut jyrättiin niin monta kertaa että kaikki tuollaiset alkoi pelottaa.

Se sama laskettelu.

Ekalla kerralla varasin paikan laskettelukouluun, johon oli mahdollisuus. Puolet ajasta meni, että pääsin edes sen pikkurinteen ylös.

Sain kyllä sen nappihissin jalkojen väliin näppärästi, mutta mä en vaan jotenkin saanut taottua simppeliin päähäni, ettei siinä voi istua, vaan pitää seistä ja se hissi hinaa ylös. Ei.
Aina vaan istahdin siihen reteen rempseesti, ja aina vaan se jousi antoi periksi ja tuiskahdin ahterilleni, sukset solmussa ja keilasin vielä ne pari seuraavaakin nurin, jotka juuri olivat ehtineet omiin "hisseihinsä".

Kun lopulta pääsin sinne ylös, ehdin laskea ehkä viitisen kertaa, senkin niin, että hiihtokoulun opettaja kärsivällisesti piti käsistä kiinni ja aurasi takaperin rinnettä alas, jotta mä voin opetella auraamaan etuperin.

Ei vaan ole mun laji, ei kertakaikkiaan.

:hug: Mulla meni sit vähän paremmin, mutta kateellinen olen laskettelukoulusta! Meillä se "koulu" oli sitä, et joku näytti 15 minsaa pienen pienen kumpareen päällä, miten otetaan aurausasento ja aika teoreettisesti sen miten pitäisi kääntyä. Hissit oli sellaset, missä tuli vaan suora kapula takapuolen taakse. Mä pääsin aina puoleen väliin mäkeä, kunnes tipahdin kyydistä ja koko hissi piti pysäyttää... Lasten mäkeä ei ollut erikseen, joten sinne isoon mäkeen vaan. Kääntyminen ei ollut helppoa ei, mutta ei siellä kukaan neuvonut. Kuuluttivat vain vihaisina "syöksylasku rinteessä kielletty"

Kaiken tän jälkeen ei uskois, että minua ehkä jopa kiinnostaisi mennä kokeilemaan laskettelua. En vaan kehtaa, kun en tähän ikään mennessä mitään osaa.

Varsinaiseen kysymykseen: kun minä en ole kokenut mitään urheilulajia omakseni. Kaikissa yhtä huono.

[QUOTE="Lissu";22264463]Tanssiminen. Yläasteen tanssitunnit, häpeäntunne iskee vielä vuosienkin takaa kun ne muistaa. Mä EN vaan osaa tanssia, en edes yökerhohetkutusta.

Sekä kaikki joukkuelajit. Jääkiekko, jalkapallo, pesäpallo yms. pelattiin yleensä poikien kanssa ja mut jyrättiin niin monta kertaa että kaikki tuollaiset alkoi pelottaa.[/QUOTE]

Mä taas pärjäsi tanssimisessa vaikka noissa urheilulajeissa olin aivan käsi enkä joukkuepeleissäkään loistanu.

[QUOTE="vieras";22264541]Vesihiihto. Jäi siihen yhteen kertaan ja syljeskelin levää vielä viikko jälkeenpäin.[/QUOTE]

Hah Hah, tää oli paras!!!
Kiitos päivän naurusta vaikkakin oli varmaan ikävä kokemus.

Yhteistyössä