Ei ikää tarpeeksi:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

janna

Vieras
En sitten päässyt baariin eilen. Ei ollu henkkareita matkassa. Tulin suoraan keikalta joten päässä oli peruukki, meikkiä paljon ja päällä lyhyt mekko. Ei muuten mutta kun ikää on 36 ja vanhin poikakin jo 17 :D Pokella kaihi tai melko onnistunut meikki?

Sorge nyt vaan, mutta ei sinne sisään pääse enää mihinkään, jos et todista henkilöllisyyttäsi.
Voithan olla joku hullu riehuja, ei sinne ketään aikuisen näköistä päästetä ilman todistusta.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Sorge nyt vaan, mutta ei sinne sisään pääse enää mihinkään, jos et todista henkilöllisyyttäsi.
Voithan olla joku hullu riehuja, ei sinne ketään aikuisen näköistä päästetä ilman todistusta.

No ei sentään. Koskaan en ole henkkareita näyttänyt muuten kuin tiskillä jos on ollut tarvis. Nyt siis oli todellakin kyse iästä :D

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

no just... hahaha :D tääki vielä :)

Alkuperäinen kirjoittaja janna:
En sitten päässyt baariin eilen. Ei ollu henkkareita matkassa. Tulin suoraan keikalta joten päässä oli peruukki, meikkiä paljon ja päällä lyhyt mekko. Ei muuten mutta kun ikää on 36 ja vanhin poikakin jo 17 :D Pokella kaihi tai melko onnistunut meikki?

Millä keikalla olit kun peruukki päässä?

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Alkuperäinen kirjoittaja janna:

Millä keikalla olit kun peruukki päässä?

Just samaa meinasin kysyä..

Ihan tosi juttu! Tanssikeikalla, olen tanssija. Siis oikea tanssija :) Ja ei ne seuraavassa paikassa papereita kysyneet. Olen toki nuoren näköinen mutta ei mua hyvällä tahdollakaan voi alaikäiseksi luulla. Kaipa hän luuli että olen naapurimaan maksullinen :D

Yhteistyössä