se juhannus jäi mieleen

veiras
Hirmussa kännissä menin festareilla pissille mehtään. No, sen verran oli huterat jalat, että päätin nojailla siinä sitten kyykytellessä koivuun...otin ja nukahdin sitten siihen housut nilkoissa :D Kohtuullisesti hävetti kun naapuri teltan poijjaat tuli herättelemään :D
 
vieras
Oltiin kaveriporukalla festareilla ja ensin hävisi kaverilta auton avaimet, joita sitten kontaten etsittiin ojasta, josta minä ne sitten löysin, oli hienot vaaleat farkut sen jälkeen, ihan vihreät. Ennen kuin avaimet löytyi, niin jätkät fiksuina yrittivät avata auton ikkunaan hivuttamalla ja tietysti sitä kuskinpuoleista etuikkunaa. No se aukesi vähän ja meni sitten tuhannen tuusannuuskaksi.

Sitten kaveri suuttu mulle, kun luuli mun yrittävän iskeä sen poikaystävää, jota en todellakaan tehnyt, no se saatiin kyllä siellä selvitettyä ja kaunoja ei jäänyt :)

Niin lopulta vetäisin sellaiset kännit, että en muista kunnolla miten pääsin festarialueelta teltoille ja minä sitten vietin yön telttojen välissä olevassa pienessä kuopassa, siinä olikin tosi hyvä nukkua :)

Seuraavana vuonna olinkin sitten festareilla lähes selvinpäin :)
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Kaveripariskunta riiteli ja se mies iski autonsa ikkunan rikki.

Eipä ole toista juhannusta tarvinnut niiden idioottien kanssa viettää.
onko tää pariskunta viel yhdessä? kuulostaa TUTULTA! oliko auton takaikkuna?
Ei ole enää, ja muistelen että oli etuikkuna... Aikaa tuosta on noin kymmenen vuotta.
 
Marilii
Nelospirtti. Juhannus 1975. Oli mennyt ensimmäisen poikaystävän kanssa välit poikki. Hörpin liikaa valkkaria pusikoissa kamuni kanssa ja sekosin jumaisen komeaan poikaan. Se oli siis kuin kreikkalainen jumala... tai ainakin näytti silloin siltä.

Katseltiin kokkoa ja se teki mulle hirveet jälet kaulaan ja huulikin oli turvoksissa. Jossain vaiheessa käsitin, että se linja-auto, jossa tulin juhlapaikalle, oli mennyt jo ajat sitten ja niin oli poikakin.

Kävelin sitten 10 kilsaa ja varastin pyörän yhden kaupan pihasta, semmosen kunnon vempulan.. liekö edes ilmaa kumeissa. Noh.. poljin hirveessä vesisateessa valehtelematta 20 km kotiin. Menin aittaan nukkumaan ja kun mummo tuli joskus 3 aikaan iltapäivällä herättelemään aamupalalle niin olin kuolla. Sudin turvonneeseen huuleeni pinkkiä huulipunaa (meni entistä hirveemmäksi ).

Sitten kun ilmestyin sukulaisteni eteen (olin siis isäni ainokainen ja koko suvun prinsessa ) niin ilmeet oli näkemisen arvoisia. Setä sanoi, että nyt on paree löytää hyvä meriselitys. Selittelin olleeni kolarissa ja että muihinkin sattui.

Häpeän tätä vieläkin ja tää on eka kerta kun kerron tämän. :(
Pitänee mainita, että silloin olin vielä niin rehellinen, että talutin sen pyöränraadon 3 km:n päähän matkahuoltoon ja laitoin sen linja-autossa menemään sinne, mistä sen varastinkin ja maksoin rahdin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Nelospirtti. Juhannus 1975. Oli mennyt ensimmäisen poikaystävän kanssa välit poikki. Hörpin liikaa valkkaria pusikoissa kamuni kanssa ja sekosin jumaisen komeaan poikaan. Se oli siis kuin kreikkalainen jumala... tai ainakin näytti silloin siltä.

Katseltiin kokkoa ja se teki mulle hirveet jälet kaulaan ja huulikin oli turvoksissa. Jossain vaiheessa käsitin, että se linja-auto, jossa tulin juhlapaikalle, oli mennyt jo ajat sitten ja niin oli poikakin.

Kävelin sitten 10 kilsaa ja varastin pyörän yhden kaupan pihasta, semmosen kunnon vempulan.. liekö edes ilmaa kumeissa. Noh.. poljin hirveessä vesisateessa valehtelematta 20 km kotiin. Menin aittaan nukkumaan ja kun mummo tuli joskus 3 aikaan iltapäivällä herättelemään aamupalalle niin olin kuolla. Sudin turvonneeseen huuleeni pinkkiä huulipunaa (meni entistä hirveemmäksi ).

Sitten kun ilmestyin sukulaisteni eteen (olin siis isäni ainokainen ja koko suvun prinsessa ) niin ilmeet oli näkemisen arvoisia. Setä sanoi, että nyt on paree löytää hyvä meriselitys. Selittelin olleeni kolarissa ja että muihinkin sattui.

Häpeän tätä vieläkin ja tää on eka kerta kun kerron tämän. :(
Pitänee mainita, että silloin olin vielä niin rehellinen, että talutin sen pyöränraadon 3 km:n päähän matkahuoltoon ja laitoin sen linja-autossa menemään sinne, mistä sen varastinkin ja maksoin rahdin...

Ou mai kaad! Tää oli huippu!
:LOL: :LOL: :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
marilii, susta tulisi oikeesti hyvà kirjailija, toi oli niin hyvà! vàhà niinku se hàrkònen, samantyylinen, kerro jos kirjoitat, ostan pokkariversiona suomessa :)
Kyllä, toi oli paras juhannus tarina aikoihin
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
marilii, susta tulisi oikeesti hyvà kirjailija, toi oli niin hyvà! vàhà niinku se hàrkònen, samantyylinen, kerro jos kirjoitat, ostan pokkariversiona suomessa :)
No kiitos. Ei musta kirjailijaa tule, kerroin vain niin kuin asia tapahtui.

 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
marilii, susta tulisi oikeesti hyvà kirjailija, toi oli niin hyvà! vàhà niinku se hàrkònen, samantyylinen, kerro jos kirjoitat, ostan pokkariversiona suomessa :)
No kiitos. Ei musta kirjailijaa tule, kerroin vain niin kuin asia tapahtui.
ihan semmonen vapaamuotoinen elàmànkertajuttu? siità tulis kyllà hyvà ja voist tienata jonkun lisàeuron (jos on tarvetta, jos ei niin ihan omaksi ja muiden huviksi sitten)
 

Yhteistyössä