Se ilmaisripsari testattavaksi..

Ihan ok...en oo kauheesti tykänny noita tavan ripsareita käyttää ku tottunu vedenkestävään. Helppo laittaa, mut jää kauheen märäks pitkäks aikaa. Ei kovin nopsaan uskalla lineria laittaa vaan pitää antaa kuivua kunnolla. Just tilasin avonilta uuden vedenkestävän ja odotan, et tulis pian. Ei näillä märillä keleillä tavan ripsaria voi käyttää.

Nii ja sen huomasin, et jos ripsientaivuttajaa käyttää, ni tuota ripsaria kun laittaa ni kostuttaa ripsiä niin paljon, et ne suorenee heti. Kun taas vedenkestävän (mitä käytän ) kanssa taivutetut ripset pysyy kans kaarella.

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja :
ihan yes ei vaan lähe saippualla esim.helposti pois....
Miulla se lähtee ihan vaan vedellä pois tosi helposti.
Miten voi olla :D Mä jos pesen pelkällä vedellä, sitä pitää hinkata ties kuinka kauan ja sit se leviää pitkin naamaa. Vaikka käytän meikinpoistomömmöä niin siltikin lähtee huonosti.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja :
ihan yes ei vaan lähe saippualla esim.helposti pois....
Miulla se lähtee ihan vaan vedellä pois tosi helposti.
Miten voi olla :D Mä jos pesen pelkällä vedellä, sitä pitää hinkata ties kuinka kauan ja sit se leviää pitkin naamaa. Vaikka käytän meikinpoistomömmöä niin siltikin lähtee huonosti.
Mie kastelen sormet ja vedän ripset silleen sormien välissä puhtaammiks. Ja toistan niin monta kertaa, et sormiin ei enää mustaa jää, eli ripset on puhtaat. ja lopuks pesen naamani =)

Miekään en tykänny :snotty: :snotty: :snotty:

Siis aivan todella huonolaatuista, ihan hämmästyin.

Oon kuvitellu Lumenen laadun olevan suht ok, mut toi oli kyl tosi huono.

Ihan liimamainen se mascara, harja sentä suht ok. Kauheesti tuli väriä ja liikaa kerrallaan. Yöks. Ja ei erotellu ei taivuttan, ei mitään muuta kun limppiä, en tykkää itellä limppiripsistä :xmas:

Vaihdoin heti takas Supershockkiin :p

Jos joku TAHTOO kerrankäytetyn ripsarin, niin postareitten hinnalla saapi :D :xmas:

Yhteistyössä