Hassua, miten jotkut haukkuu lyttyyn ja toiset kehuu. Onkohan pitkä- ja tuuhearipsisillä huonoimmat kokemukset siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mun kaverin kommentti oli että "niinku ois spermaa silmissä" siis tosta ripsarista
Ei meinaa lähteä edes vedenkestävälle meikille tarkoitetulla poistoaineella!Alkuperäinen kirjoittaja mä:ihan yes ei vaan lähe saippualla esim.helposti pois....
Miulla se lähtee ihan vaan vedellä pois tosi helposti.Alkuperäinen kirjoittaja mä:ihan yes ei vaan lähe saippualla esim.helposti pois....
Sitä vaaraa ei ole, että mulla olisi pitkät ja tuuheat ripset :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Hassua, miten jotkut haukkuu lyttyyn ja toiset kehuu. Onkohan pitkä- ja tuuhearipsisillä huonoimmat kokemukset siitä?Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mun kaverin kommentti oli että "niinku ois spermaa silmissä" siis tosta ripsarista
Ja mulla lähtee ihan helpostiAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ei meinaa lähteä edes vedenkestävälle meikille tarkoitetulla poistoaineella!Alkuperäinen kirjoittaja mä:ihan yes ei vaan lähe saippualla esim.helposti pois....
Miten voi olla Mä jos pesen pelkällä vedellä, sitä pitää hinkata ties kuinka kauan ja sit se leviää pitkin naamaa. Vaikka käytän meikinpoistomömmöä niin siltikin lähtee huonosti.Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Miulla se lähtee ihan vaan vedellä pois tosi helposti.Alkuperäinen kirjoittaja mä:ihan yes ei vaan lähe saippualla esim.helposti pois....
Sun ripset on teflonia? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja mulla lähtee ihan helpostiAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ei meinaa lähteä edes vedenkestävälle meikille tarkoitetulla poistoaineella!Alkuperäinen kirjoittaja mä:ihan yes ei vaan lähe saippualla esim.helposti pois....
Mie kastelen sormet ja vedän ripset silleen sormien välissä puhtaammiks. Ja toistan niin monta kertaa, et sormiin ei enää mustaa jää, eli ripset on puhtaat. ja lopuks pesen naamani =)Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Miten voi olla Mä jos pesen pelkällä vedellä, sitä pitää hinkata ties kuinka kauan ja sit se leviää pitkin naamaa. Vaikka käytän meikinpoistomömmöä niin siltikin lähtee huonosti.Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Miulla se lähtee ihan vaan vedellä pois tosi helposti.Alkuperäinen kirjoittaja mä:ihan yes ei vaan lähe saippualla esim.helposti pois....