Se ilmaisripsari testattavaksi..

..on muuten järkyttävää tököttiä. Ei kuivu millään, tekee ripsistä tönköt ja hämäkinjalkamaiset vaikka jo pyyhkäsin ylimääräsiä harjasta paperiin.
Onneksi ei tarvinu maksaa moisesta. Saman lafkan Natural Code ei menettänyt suosikin asemaansa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rattoraija:
Sä et vaan osaa käyttää sitä
:LOL: no tämäkin voi hyvin pitää paikkaansa. nyt oon viikon päivät uskollisesti sutinu sitä räpsyttimiini ja mieskin on huomannu eron, ja se puusilimä ei yleensä huomaa mitään. "ookko vaihtanu ripsiväriä, jos oot niin vaiha äkkiä takas" :whistle: ehkä se ei vaan sovi mun ripsityypille. se harja.

Rattoraija
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rattoraija:
Sä et vaan osaa käyttää sitä
:LOL: no tämäkin voi hyvin pitää paikkaansa. nyt oon viikon päivät uskollisesti sutinu sitä räpsyttimiini ja mieskin on huomannu eron, ja se puusilimä ei yleensä huomaa mitään. "ookko vaihtanu ripsiväriä, jos oot niin vaiha äkkiä takas" :whistle: ehkä se ei vaan sovi mun ripsityypille. se harja.
Kokeile alapään karvoihin sitä

vieras
Minä tykkään muuten, mutta mulla sattuu ikävästi ne harjakset siinä laittovaiheessa. tai siis "sattuu".... jotenkin pistelee siis kun laittaa ihan ripsien tyveen sitä. muuten oikein jees.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Se huulirasva olikin kerta-annos. Mä luulin saavani huulirasvan :LOL: :saint: Aku Ankat ovat tulleet.
Mistä Aku Ankkoja sai?
Mulle on tullut kolmena peräkkäisenä viikkona Aku, enkä yhtään tiedä miksi :D
Mä bongasin sen näytelehtitarjouksen siitä ilmaistavara-ketjusta silloin, kun oli se ripsarikin esillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mä kans tykkään siitä, vaikka pari ekaa käyttökertaa ei ihan vakuuttanut. Ainoa huono puoli on se, että lähtee aika huonosti pois ja suttaa poistettaessa.
Tästä samaa mieltä. Pesen monta kertaa ja käytän meikinpoistoainetta ennenkuin lähtee pois.
Muuten tosi hyvää.

.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Muuten ok, mut musta se suoristaa ripset! Onko muut huomannu tällästä?
Riippuu hyvin pitkälti siitä, millaiset ripset on. Mulla on melko lyhyet ja suorat, eikä tuo niitä ainakaan lisää suorista.
Toki riippu! :) Itsellä on pitkät ja valmiiksi kaarevat ripset. Joten jos tota alkais käyttää ni tarvis käydä ripsentaivutin ostoksilla.

saapas
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Se huulirasva olikin kerta-annos. Mä luulin saavani huulirasvan :LOL: :saint: Aku Ankat ovat tulleet.
Mistä Aku Ankkoja sai?
Mulle on tullut kolmena peräkkäisenä viikkona Aku, enkä yhtään tiedä miksi :D
Mä bongasin sen näytelehtitarjouksen siitä ilmaistavara-ketjusta silloin, kun oli se ripsarikin esillä.

Voisko laittaa linkkiä siitä ketjusta? En saapas-aivona löytänyt ;)

Yhteistyössä