scootterit vai timmyt

en osaa teutonioista sanoa, mutta meillä on scooterit enkä niitä mihinkään vaihtais. Rattaat ovat tosi kevyet, kulkevat loistavasti, makuutila on tosi pitkä ja takana kuomussa oleva tasku käytänöllinen pienille tavaroille. Scooterit ovat mun mielestä ulkonäöllisesti myös kivemmat kuin timmyt.
 
Scooterit! Ollaan oltu hyvin tyytyväisiä! Meillä ovat vielä hurjassa käytössä, kun ruokaostoksetkin raahataan niillä kotiin, mutta ketterästi kulkevat ja jaksavat kestää! Vaikka välillä on kasseja pinottuna selkänojan taaksekin kuomun ja verkkokassin varaan! Eli ollaan oikein väärinkäyttäjiä... B)
 
Mun täytyy nyt antaa pisteet Timmyille kun muut on puhunu Scootereiden puolesta. Mulla ostopäätökseen vaikutti se et Timmyn selkänojan saa täysin makaavaan asentoon. Menee myös muistaakseni pikkasen pienempään tilaan kokoon laitettaessa ja on tosi kevyet ja ketterät työntää, ollen kuitenkin tukevat eikä mitkään rimpulat. Timmyissä on kivan leveet ja sileet renkaat, plussana viel hiljasuuskin eli ei pidä kovaa meteliä niinku ns umpikumiset yleensä. En vaihtais pois ja jos joskus ostan vaunut tai toiset rattaat niin nekin taitaa olla Teutoniat sillä yhet Emmaljungan isommat rattaat löytyy ja kyl noi Teutoniat tuntuu niin paljon paremmilta...
 

Yhteistyössä