Scarlettin puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

"vieras"

Vieras
Mulla on tietyistä syistä viha/rakkaus -suhde Pohjanmaahan ja sitä kautta Scarlettiin. Tämän viestin takia ei kannata inhaloida palkokasvia nenäänsä ja Scarlettille tiedoksi: olen se yksi ihminen Keski-Suomesta, joka lähetti sinulle Joulutervehdyksen.

En ole lesbo vaan yleensä olen kiusattujen puolella... niin myös koulukiusattujen. En tosin käsittänyt, että niitä kiusaajia löytyy aikuisista naisista keskustelupalstallakin.

[QUOTE="vieras";23020709]Mulla on tietyistä syistä viha/rakkaus -suhde Pohjanmaahan ja sitä kautta Scarlettiin. Tämän viestin takia ei kannata inhaloida palkokasvia nenäänsä ja Scarlettille tiedoksi: olen se yksi ihminen Keski-Suomesta, joka lähetti sinulle Joulutervehdyksen.

En ole lesbo vaan yleensä olen kiusattujen puolella... niin myös koulukiusattujen. En tosin käsittänyt, että niitä kiusaajia löytyy aikuisista naisista keskustelupalstallakin.[/QUOTE]

Mielenkiintoista ja vähän omituista että suhde johonkin maankolkkaan henkilöityy yhteen ihmiseen.

Minustakin on ollut yllättävää seurata keskusteluja ja todeta, että kaikenlaiset ihmiset sitä lapsia kasvattavatkin. Ei ihme, että koulukiusaaminen on nykyisin niin yleistä. Joku on jo ehkä saattanut huomata, että olen aika tiukalla kädellä tänään siivonnut Scarlettia kohtaan harjoitettua kiusaamista. Myös muut modet ovat sitä nyt tehneet. Musta on erittäin ikävää, että aikuisten ihmisten jälkiä joutuu tällä tavoin siivoamaan, koska haluaisin uskoa siihen, että ihmiset miettivät ensin, mitä sieltä näppikseltään toista kohtaan suoltavat. Jos näin ei ole, mun luutani saa muutakin tehtävää kuin lentämisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23020822:
Minustakin on ollut yllättävää seurata keskusteluja ja todeta, että kaikenlaiset ihmiset sitä lapsia kasvattavatkin. Ei ihme, että koulukiusaaminen on nykyisin niin yleistä. Joku on jo ehkä saattanut huomata, että olen aika tiukalla kädellä tänään siivonnut Scarlettia kohtaan harjoitettua kiusaamista. Myös muut modet ovat sitä nyt tehneet. Musta on erittäin ikävää, että aikuisten ihmisten jälkiä joutuu tällä tavoin siivoamaan, koska haluaisin uskoa siihen, että ihmiset miettivät ensin, mitä sieltä näppikseltään toista kohtaan suoltavat. Jos näin ei ole, mun luutani saa muutakin tehtävää kuin lentämisen.

voi olla parempi ettei miettisi liikaa, näpyttelee ihan päättömänä vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23020846:
voi olla parempi ettei miettisi liikaa, näpyttelee ihan päättömänä vaan..

Sitten on tyytyminen siihen, että kirjoittamansa viesti kenties katoaa bittiavaruuteen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23020822:

Aamen. Tähän jatkuvaan palstakiusaamiseen saa nyt tulla stoppi, jos ei hyvällä, niin sitten luudalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23020853:
Sitten on tyytyminen siihen, että kirjoittamansa viesti kenties katoaa bittiavaruuteen :)

tietääkseni mun viestejä ei ole kadonnu minnekkään :confused:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23020863:
Aamen. Tähän jatkuvaan palstakiusaamiseen saa nyt tulla stoppi, jos ei hyvällä, niin sitten luudalla.

Mutta millä keinolla siihen saa stopin kun harmaita ei pysty (?) edes bannaamaan? Ei millään.

mun mielestä vaikuttaa siltä et scarlett on sen verran herkkä nahkainen ja ottaa todella helposti itseensä ja tavallaan tekee siitä ison numeron..olen lukenu monia kommentteja jotka ei oo henk koht suunnattu scarletille ja silti hän on suuttunut niistä ja ei ole uskonut että ei oo henkilökohtaista. toki hänelle on kirjoitettu myös epäasiallisesti mut uskoisin et kaikille täällä on...? tietenkin se on väärin mutta on aika hankala rupee vetää rajaa mitä ihmiset saa sanoa ja kenelle ettei vahingossa tuu pahaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23020881:
tietääkseni mun viestejä ei ole kadonnu minnekkään :confused:
Luultavasti ei. Mutta sä et olekaan osallistunut - ainakaan tänään :D - sellaiseen nettikiusaamiseen, minkä mä olisin huomannut. Monen muun viestit on kyllä tänään lähteneet bittiavaruuteen.

mun mielestä vaikuttaa siltä et scarlett on sen verran herkkä nahkainen ja ottaa todella helposti itseensä ja tavallaan tekee siitä ison numeron..olen lukenu monia kommentteja jotka ei oo henk koht suunnattu scarletille ja silti hän on suuttunut niistä ja ei ole uskonut että ei oo henkilökohtaista. toki hänelle on kirjoitettu myös epäasiallisesti mut uskoisin et kaikille täällä on...? tietenkin se on väärin mutta on aika hankala rupee vetää rajaa mitä ihmiset saa sanoa ja kenelle ettei vahingossa tuu pahaa mieltä.

tää on siis vain mun mielipide enkä tarkoita loukata tällä ketään enkä puolustaa ketään enkä yhtään mitään :)

Mikä on moderaattorien linja ns. provosoimiseen? Eli muistelen Savannan joutuneen aikoinaan jäähylle, koska hänen juttunsa provosoi muita, ja ketjut meni ihan hulinaksi. Miksi esim. Scarlett ei samasta syystä saa bannia?

[QUOTE="vieras";23020887]Mutta millä keinolla siihen saa stopin kun harmaita ei pysty (?) edes bannaamaan? Ei millään.[/QUOTE]

Kyllä pystyy harmaatkin bannaamaan ip-osootteen perusteella. Jotkut vain osa kiertää bannin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23020908:
Luultavasti ei. Mutta sä et olekaan osallistunut - ainakaan tänään :D - sellaiseen nettikiusaamiseen, minkä mä olisin huomannut. Monen muun viestit on kyllä tänään lähteneet bittiavaruuteen.

ai se olikin jostain tänpäiväsestä kysymys. muistaakseni en oo ennenkään kiusannu ketään. suoraan on jokskus tullu sanottua .. :D

[QUOTE="vieras";23020918]Mikä on moderaattorien linja ns. provosoimiseen? Eli muistelen Savannan joutuneen aikoinaan jäähylle, koska hänen juttunsa provosoi muita, ja ketjut meni ihan hulinaksi. Miksi esim. Scarlett ei samasta syystä saa bannia?[/QUOTE]

No mun mielestä mun kirjootukset ei ole lähelläkään Savannan viestejä. Ja mitä provoamista oli siinä, että ilootten tulevasta illasta ja vanhojen fiilistelystä? Te tunnutte kääntävän provoamiseksi vaikka mitä.

Mä en yhtään ihmettele, että Scarlett on herkkänahkainen. Mutta olen tänään poistellut myös hänen kirjoituksiaan. Ja ainakin tuo yksi ketju on pysynyt ihan kohtuullisen siistinä, kun käy välillä heilauttamassa luutaansa siellä.

Olisi ihan kiva, jos muutkaan eivät laittaisi ketjuihin mitään haistatteluja tai muuta ikävää. Jos on jostain ketjusta huomauttamista, niin pliis tuonne "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille" -ketjuun linkki sinne, missä olisi siivottavaa. Tai sitten painaa sitä "Ilmoita asiaton......"-nappia.

[QUOTE="vieras";23020918]Mikä on moderaattorien linja ns. provosoimiseen? Eli muistelen Savannan joutuneen aikoinaan jäähylle, koska hänen juttunsa provosoi muita, ja ketjut meni ihan hulinaksi. Miksi esim. Scarlett ei samasta syystä saa bannia?[/QUOTE]

Me moderaattorit laitamme kyllä bannatulle palstailijalla y-viestin ja kerromme bannin syyn. Teille muille emme voi sitä kertoa, niin kutkuttavan jännää kuin teistä ehkä olisikin tietää bannien syyt. Jos asia teitä niin kovin kiinnostaa, laittakaa y-viestiä sille bannatulle ja kysykää häneltä, mistä banni tuli.

No mun mielestä mun kirjootukset ei ole lähelläkään Savannan viestejä. Ja mitä provoamista oli siinä, että ilootten tulevasta illasta ja vanhojen fiilistelystä? Te tunnutte kääntävän provoamiseksi vaikka mitä.

Nyt taitaa olla kyse myöskin sinun haistatteluista yms. Jos joku alkaa ärsyttämään voit hyvin skipata ne, vastaamalla niihin erittäin asiattomalla kielenkäytöllä alennut kyllä kiusaajien tasolle itsekin.

[QUOTE="vieras";23020966]Kysyin moderaattoreilta. Olet ehkä hieman puolueellinen tässä asiassa ;)[/QUOTE]

Mutta mäkin saan vastata ja kertoa oman mielipiteeni. Jos haluat vain modejen mielipiteen, niin laita heille y-viesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23021008:
Nyt taitaa olla kyse myöskin sinun haistatteluista yms. Jos joku alkaa ärsyttämään voit hyvin skipata ne, vastaamalla niihin erittäin asiattomalla kielenkäytöllä alennut kyllä kiusaajien tasolle itsekin.

Just joo. Savanna teki päivässä lukuusia alootuksia esim. jostakin miljonäärimiehestä ja sekö on sitten sama asia kuin, että mä teen ihan normaalisti jonkun alootuksen ja kun paskanheitto alkaa niin mä en saa suuttua. Olipa hirviän provoa kertoa, että menen tänään kattomaan Pandoraa. Tai että kerroin tilanneeni vauvanvaatteita vaikka ei ole edes miestä. Iik.

No sut kyllä modena tiedetään enkä ole yksin mielipiteeni kanssa.

No itse asiassa enemmänkin siitä, että ensin kirjoittaa hakeneensa tt-tukea työvaatteisiin ja seuraavassa hetkessä pistävänsä puolen työvaatteen hinnan baarilippuun. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, etteikö se provosoisi? :whistle:

Vaikka joo, kyllähän scarlettkin osaa haistatella.

Peesi tähän. Modejenkin on paljon helpompaa siivota viestejä, jos ei olla lainailtu just niitä vittuiluja ja vittuiltu takaisin. Mä ainakin mielelläni antaisin itse keskustelun aiheen jatkua, mutta jos ketju alkaa olla yhtä kissatappelua, niin en viitsi vaan suljen ketjun tai poistan sen. Kysymys onkin lähinnä siitä, haluaako keskustella aloittamastaan aiheesta vai voiko koko ketjun poistaa. Itse kannatan ensimmäistä, mutta jos ketjun poistaminen on aloittajankin mielestä parempi vaihtoehto, niin toki sopii mulle. Helpompaa se ketjun poistaminen on kuin ketjun siivoaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23020955:
Mä en yhtään ihmettele, että Scarlett on herkkänahkainen. Mutta olen tänään poistellut myös hänen kirjoituksiaan. Ja ainakin tuo yksi ketju on pysynyt ihan kohtuullisen siistinä, kun käy välillä heilauttamassa luutaansa siellä.

Olisi ihan kiva, jos muutkaan eivät laittaisi ketjuihin mitään haistatteluja tai muuta ikävää. Jos on jostain ketjusta huomauttamista, niin pliis tuonne "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille" -ketjuun linkki sinne, missä olisi siivottavaa. Tai sitten painaa sitä "Ilmoita asiaton......"-nappia.

voi olla et mä en oo lukenut niitä pahoja ketjuja sitten.

Status
Viestiketju on suljettu.