Scarlettin puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Just joo. Savanna teki päivässä lukuusia alootuksia esim. jostakin miljonäärimiehestä ja sekö on sitten sama asia kuin, että mä teen ihan normaalisti jonkun alootuksen ja kun paskanheitto alkaa niin mä en saa suuttua. Olipa hirviän provoa kertoa, että menen tänään kattomaan Pandoraa. Tai että kerroin tilanneeni vauvanvaatteita vaikka ei ole edes miestä. Iik.

No sut kyllä modena tiedetään enkä ole yksin mielipiteeni kanssa.

Kuules, kun minä taidan olla se joka sinun ketjujasi on eniten luutinut tässä viimeaikoina. Kiitos vain.

[QUOTE="vieras";23021039]No itse asiassa enemmänkin siitä, että ensin kirjoittaa hakeneensa tt-tukea työvaatteisiin ja seuraavassa hetkessä pistävänsä puolen työvaatteen hinnan baarilippuun. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, etteikö se provosoisi? :whistle:

Vaikka joo, kyllähän scarlettkin osaa haistatella.[/QUOTE]

:headwall: Pitääkö ratakiskolla lyödä päähän ennen kuin jotkut tajuaa, että mä maksan ne vaatteet ITTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sekin oli joittenkin mielestä aivan täysin väärin, että mä kehtaan tilata likalle jotakin omaa kun halusin liittää likan yhden ponikerhoon. Sitten kuitenkin joissakin ketjuissa huudetaan, että miksi et osta lapsellesi mitään. Mistähän kukaan tietää mitä mä lapselleni ostan jos en täällä kerro joka hemmetin ostosta kuten eräs.

Status
Viestiketju on suljettu.