Scarletin jankkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "akka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"akka"

Vieras
Oli ihan pakko tehdä tästä oma avaus kun rollolaisen ketjuun kommentoi niin johan tuli heti kommentti jankkaamisesta.Jollain tuntuu olevan kyllä koko hernepelto nenussa kun scarletin nimenkin näkee.
Kun mä en nyt nähnyt tässä minkään valtakunnan jankkaamista,vain toteamuksen ettei kaikilla ole kyseenomaista telkkaria.Ei muuten minullakaan ole.

Tarkoitus ei ollut mitenkään jankata.Mua vaan aina niin pistää vihaksi tuo scarletin jatkuva kiusaaminen ja olen oikeen seurannut että kommentoi hän mitä vaan niin aina on joku kimpussa.
Avaus siksi että joku muukin kuin minä huomais ettei sen mollaamiseen tarvita edes aihetta.

[QUOTE="akka";23121070]Tarkoitus ei ollut mitenkään jankata.Mua vaan aina niin pistää vihaksi tuo scarletin jatkuva kiusaaminen ja olen oikeen seurannut että kommentoi hän mitä vaan niin aina on joku kimpussa.
Avaus siksi että joku muukin kuin minä huomais ettei sen mollaamiseen tarvita edes aihetta.[/QUOTE]
Jos oikeasti haluat tilannetta parantaa, niin älä tee tällaisia aloituksia. Sä yllytät tällä kirjoituksellasi taas niitä kiusaajia, joiden muutoin toivoisi jo keksineen jotain muuta tekemistä tälle illalle kuin Scarletin kiusaamisen. Tietysti on olemassa mahdollisuus, että olet yksi Scarletin kiusaajista ja haluat tehdä uuden avauksen sen vuoksi, että vanha kiusaamisketju on tyrehtynyt. Mene ja tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23121212:
Jos oikeasti haluat tilannetta parantaa, niin älä tee tällaisia aloituksia. Sä yllytät tällä kirjoituksellasi taas niitä kiusaajia, joiden muutoin toivoisi jo keksineen jotain muuta tekemistä tälle illalle kuin Scarletin kiusaamisen. Tietysti on olemassa mahdollisuus, että olet yksi Scarletin kiusaajista ja haluat tehdä uuden avauksen sen vuoksi, että vanha kiusaamisketju on tyrehtynyt. Mene ja tiedä.

Peesi

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23121212:

Huomasin jo virheeni joten anteeksi.En palaa aiheeseen enää toiste.Sääli että kaikki kirjoitukset häntä kohtaan otetaan silkkana vittuiluna mikä ei ollut tämän tarkoitus.

[QUOTE="akka";23121261]Huomasin jo virheeni joten anteeksi.En palaa aiheeseen enää toiste.Sääli että kaikki kirjoitukset häntä kohtaan otetaan silkkana vittuiluna mikä ei ollut tämän tarkoitus.[/QUOTE]
Minä en ottanut kirjoitustasi vittuiluna :) Ikävä tosiasia kuitenkin on, että mitä enemmän - kenen tahansa - kiusaajille antaa sitä, mitä ne kiusaajat haluavatkin, sitä vaikeampi on kiusaamista lopettaa. Ja ne kiusaajathan haluavat huomiota, haluavat saada kiusaamisensa kohteen ärsyyntymään, haluavat ärsyttää muita palstailjoita jne.

miksi ei saa jankata, jos on jankaamisen aihetta?
Missä tilanteissa jankkaamiselle on aihetta? Jos siis kaikki oleellinen on jo sanottu? Miksi pitää toistaa samaa asiaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan maailman tappiin asti? Eikö välillä voisi mennä vaikka katsomaan telkkaria tai iltalenkille? Ja unohtaa koko aiemman jankkaamisen?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23121377:
Missä tilanteissa jankkaamiselle on aihetta? Jos siis kaikki oleellinen on jo sanottu? Miksi pitää toistaa samaa asiaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan maailman tappiin asti? Eikö välillä voisi mennä vaikka katsomaan telkkaria tai iltalenkille? Ja unohtaa koko aiemman jankkaamisen?

jos ei koe tulleensa ymmärretyksi?

Yhteistyössä