Mulla on se lääkekuuri, ChampixAlkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:Lopetitko kerrasta, käytätkö jotaki korvaavia?
Mikä se on, en oo koskaan kuullu Kuinka kallis se on?Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Mulla on se lääkekuuri, ChampixAlkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:Lopetitko kerrasta, käytätkö jotaki korvaavia?
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=15165&i=PFIZER_CHAMPIXAlkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:Mikä se on, en oo koskaan kuullu Kuinka kallis se on?Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Mulla on se lääkekuuri, ChampixAlkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:Lopetitko kerrasta, käytätkö jotaki korvaavia?
Unet oli alkuun aika iso ongelma mut ei enää.Alkuperäinen kirjoittaja m:Onko öisin vilkasta?
Mä oo päättänyt että korvikkeisiin en koske kun nikotiinin himosta olen kuitenkin kerrasta eroon päässyt! Nyt taistellaan pään kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa:sit vaan heti jatkamaan lakkoa vaikka retkahtaa,polttaminen ei saa jäädä päälle.. ja jos sen yhdenkin pystyy vaik lopettamaan kesken on parempi.. ne ekat pari henkosta kun on ne parhaat.. :wave: mä oon lopettanut ja se on rankkaa kyllä.. nicotinell mint imeskelytabletit oli tosi hyvä apu, niistä pääsi helposti irti kun tupakoinnin tapa oli ensin vieroitettu..
Hyvä että noin päin! Mie jouduin vähentämään annostusta kun mulla alkoi olla unet niin todentuntuisia että ihan oikeasti aamulla oli olo kuin ei olisi nukkunut lainkaan! On se huima lääke..Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Unet oli alkuun aika iso ongelma mut ei enää.Alkuperäinen kirjoittaja m:Onko öisin vilkasta?
No ethä sä sit oo ollu polttamattaAlkuperäinen kirjoittaja pummio:Ollaan melkein yhtä kauan oltu polttamati. Mä tosin poltan jokusen savukkeen jos otan alkoholia sillai mukavasti. Yhen askin ostanu ite, ja se meni viimevkon loppuna kaverin polttareissa. Muuten olen ollut pummilinjalla.