kisikseltä minäkin!Alkuperäinen kirjoittaja mcgyver:Tiällä myös yks savolaenen lissee, Iisalmen naapurista länteen/pohjoseen ollaan. Eli Kisiksestä ollaan.
Saako olla utelias, että missä päin Iisalmesta katsottuna asustelet?Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu28::wave: iisalamen kuppeesta öö.. taitaa olla n. 50km matkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Meijukainen:Saako olla utelias, että missä päin Iisalmesta katsottuna asustelet?Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu28::wave: iisalamen kuppeesta öö.. taitaa olla n. 50km matkaa
Minä just ilimottauvuin B)Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:niin niitä iisalmelaisia ei tainnu täällä montaa olla?
No, niin tiälläi yks :wave:Alkuperäinen kirjoittaja immeinen:no voe tokkiisa Siilistäpä hyvinnii tässä ollaan.
Minun mies on muuten kanssa kotosin Nilsiästä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Niin joo kotoisin olen Nilsiästä..Ja seudut on tuttuja ympäri p-savoa.. Vasta käytiin Iisalmessakin Maksi Makasiinissa "shoppailemassa"..
Ja Nilsiästä minäkkii oon lähtösin.Alkuperäinen kirjoittaja Meijukainen:Minun mies on muuten kanssa kotosin Nilsiästä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Niin joo kotoisin olen Nilsiästä..Ja seudut on tuttuja ympäri p-savoa.. Vasta käytiin Iisalmessakin Maksi Makasiinissa "shoppailemassa"..