aapee
heh ei vaikka huastellaan hiljoo ja kovvoo=)Alkuperäinen kirjoittaja HIH:Jos totta puhutaan, niin kukaan meistä ei ossoo oikeeta saavvoo huastoo
heh ei vaikka huastellaan hiljoo ja kovvoo=)Alkuperäinen kirjoittaja HIH:Jos totta puhutaan, niin kukaan meistä ei ossoo oikeeta saavvoo huastoo
en minä ainakaan...kirjottelen ihan omalla tyylilläniAlkuperäinen kirjoittaja HIH:Jos totta puhutaan, niin kukaan meistä ei ossoo oikeeta saavvoo huastoo
onko sulla lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja se toinen lapinlahtelainen:tästäpä entisen tanssilavan tuntumasta siis kyliltä Iisalmeen päin. Älä paljasta minua jos tunnistat!
todennäkösesti olet sitten enempi sanolainen kuin savolaiset ite.. vähä niinku sillo ku joku muuttaa piäkirkolle, pikitien piähän niin sillohan sitä ollaan enempi hesalaisia kuin hesalaiset ite.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Savosta ollaan, mutta savolainen en ole, täällä olen asunut kuutisen vuotta.
No höh..missäs sitten?Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:no ei!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikös Joensuukin sielläpäin oo?
ei ainakaan lähellä iisalmee!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No höh..missäs sitten?Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:no ei!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikös Joensuukin sielläpäin oo?
Alkuperäinen kirjoittaja mulukero:onko sulla lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja se toinen lapinlahtelainen:tästäpä entisen tanssilavan tuntumasta siis kyliltä Iisalmeen päin. Älä paljasta minua jos tunnistat!
senkun tietäs. mabe ehket.Alkuperäinen kirjoittaja aapee:mikähän olis iisalmessa hyvä parturi?
Alkuperäinen kirjoittaja mulukero:juu on yks poika meni just ekalle=) minkä ikänen oot?
meinaatko että jo toinen jalka haudassa=) etsä oo mikkää vanhaAlkuperäinen kirjoittaja se toinen lapinlahtelainen:Alkuperäinen kirjoittaja mulukero:juu on yks poika meni just ekalle=) minkä ikänen oot?
pian 35v. eli aika vanha!!!!!
No joo, avoimet Petosella oli kyllä jees, mutta kyllä Siilissä neuvolalla on enemmän aikaa kerralla ja ja muutenkin nää terveyspalvelut pelaa hieman paremmin. =) Ja on täälläki avoin pk kaks kertaa viikossa ja seurakunnallaki joku omansa, että ihan kivasti. Mieluummin asun täällä ku Kuopiossa.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:onks kukaan muu huomannut että kuopio on syvältä lapsiperheiden kannalta ??
no, itse asiassa on itsekin vaikea uskoa , että 35v. tulee täyteen, kai sitä jotenkin kuvittelee olevansa nuorempi, se tuo aika vaan kuluu niin nopeasti. Mites sinä, minkä ikäinen olet?Alkuperäinen kirjoittaja mulukero:meinaatko että jo toinen jalka haudassa=) etsä oo mikkää vanhaAlkuperäinen kirjoittaja se toinen lapinlahtelainen:Alkuperäinen kirjoittaja mulukero:juu on yks poika meni just ekalle=) minkä ikänen oot?
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen lapinlahtelainen:no, itse asiassa on itsekin vaikea uskoa , että 35v. tulee täyteen, kai sitä jotenkin kuvittelee olevansa nuorempi, se tuo aika vaan kuluu niin nopeasti. Mites sinä, minkä ikäinen olet?Alkuperäinen kirjoittaja mulukero:meinaatko että jo toinen jalka haudassa=) etsä oo mikkää vanhaAlkuperäinen kirjoittaja se toinen lapinlahtelainen:Alkuperäinen kirjoittaja mulukero:juu on yks poika meni just ekalle=) minkä ikänen oot?
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:mä lähen nyt ottamaan untapalloon joten kaikille oikeen hyvät yöt!!
ei ollu ei...nukkumassa kaikki...Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:niin niitä iisalmelaisia ei tainnu täällä montaa olla?