Savannasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minä nyt periaatteessa pidän Savannasta, en siis mitenkään hauku ihmistä mutta... Musta tuntuu, että sen Hoono Soomi on pikkasen tekaistua, koska pakkohan sen on osata kirjoittaa paremmin kuin se kirjottaa! Se osaa pitkiä sanoja ja taivuttaa ne oikein, mutta sitten ei muka osaa kirjottaa helppoja verbejä kuten haluta...

Ihmetyttää enemmän kuin ärsyttää. Olen aika huvittuneena lukenu sen aloituksia ja aina samat hoono soomi sanat.

Esittää virolaisempaa kuin onkaan, thinks mä.

Savanna osaa kyllä tosi hyvin esim. yhdyssanat yms. ja kirjoittaa sikäli oikein hyvää tekstiä. Varmasti puhuu suomea tosi sujuvasti. Mut juuri noi kaksoiskonsonantit ja kaksoisvokaalithan on niitä vaikeimpia suomen kielen piirteitä, eli en ihmettele, ettei ne mene ihan oikein. Jos kokeilet lukea ääneen Savannan tekstejä, niin nehän kuulostaa juuri siltä, miten ulkomaalaiset suomea korostaen lausuukin =)

onko sun pakko lukea hänen juttujaan jos niin helvetisti häiritsee?
huhuh voi teitä raukkaparkoja kun ei ole minkäänlaista omaa elämää ja sitten täytyy tehdä näin viisas aloitus. oujee.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
onko sun pakko lukea hänen juttujaan jos niin helvetisti häiritsee?
huhuh voi teitä raukkaparkoja kun ei ole minkäänlaista omaa elämää ja sitten täytyy tehdä näin viisas aloitus. oujee.

Ja sun on ihan pakko tulla räkyttämään. Mind your own business. Minä haluun lukea sen aloituksia, eikä ne ärsytä.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Savanna osaa kyllä tosi hyvin esim. yhdyssanat yms. ja kirjoittaa sikäli oikein hyvää tekstiä. Varmasti puhuu suomea tosi sujuvasti. Mut juuri noi kaksoiskonsonantit ja kaksoisvokaalithan on niitä vaikeimpia suomen kielen piirteitä, eli en ihmettele, ettei ne mene ihan oikein. Jos kokeilet lukea ääneen Savannan tekstejä, niin nehän kuulostaa juuri siltä, miten ulkomaalaiset suomea korostaen lausuukin =)

mulla on virolainen kaveri joka on nyt 29v ja asunut suomessa 8v lähtien, ja edelleen tuottaa ongelmia nuo asiat, eli kaksoiskonsonantit ja vokaalit, sanojen taivutukset jne

Yhteistyössä