Savanna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Mä olen yksi vakkari. Olen huomannut, että sä et koskaan vastaa mitään mun aloittamiini ketjuihin. Miksi? Onko sulla jokin tietty sisäpiiri, joiden ketjuihin sä vastaat, mutta et muiden, vai inhoatko joitakin palstalaisia vaan? Mä kirjoittelen kyllä sun aloittamiisi ketjuihin, mutta sä et koskaan mun. Et myöskään noteeraa koskaan mitenkään mun kirjoituksiani sun ketjuissa. Haluaisin tietää, mistä se johtuu.

"mä en leiki sun kaa, jos sä et leiki mun kaa."
"mä en tykkää susta jos sä et kerran tykkää musta!"

toihan on tosi typerää. "jollet sä vastaa mun aloituksiin, ni mä en vastaa sun...

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mä en inhoa ketään,en edes osaa :o
Ehkä mä en huoma,pakko sanoa että ehkä huoman vain itseä liika :ashamed: :ashamed: :ashamed:

En usko tuota.

Olemme pyörineet tällä samalla palstalla jo niin kauan, että yse ei voi olla sattumasta tai vahingosta. Miten jonkun ihmisen kirjoitukset voivat vahingossa jäädä huomiotta kerta toisensa jälkeen, vuosien ajan?

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
"mä en leiki sun kaa, jos sä et leiki mun kaa."
"mä en tykkää susta jos sä et kerran tykkää musta!"

toihan on tosi typerää. "jollet sä vastaa mun aloituksiin, ni mä en vastaa sun...

En ole sanonut niin. Minä vastaan ja kirjoittelen jatkossakin ihan samalla tavalla myös Savannan ketjuihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä mä en huoma,pakko sanoa että ehkä huoman vain itseä liika :ashamed: :ashamed: :ashamed:

En usko tuota.

Olemme pyörineet tällä samalla palstalla jo niin kauan, että yse ei voi olla sattumasta tai vahingosta. Miten jonkun ihmisen kirjoitukset voivat vahingossa jäädä huomiotta kerta toisensa jälkeen, vuosien ajan?

Mä en tiedä edes kuka sä olet? :ashamed:
Mä vastan muutenkin niin harvoin,mä kysyn vaan itse jotain palstalla jos on hätää,mutta usko mulle mä en inhoa ketään,enkä edes pystyy siihen :ashamed: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En usko tuota.

Ja sä oot vuosien ajan pitäny kirjaa siitä vastaako Savanna-Milanna-Annabell sun aloituksiin vai ei? :laugh: :headwall:

Yhteistyössä