V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:http://www.aijaa.com/v.php?i=2853056.jpg
khe :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kuolaa..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:http://www.aijaa.com/v.php?i=2853056.jpg
khe :ashamed:
Uuh mitkä biksut! Onks noi sun työvaatteet? Etkä sä mitään laihdutusta tarvii..
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Minkälaiset (siis teippi/sinetti tms.) pidennykset otit?
Alkuperäinen kirjoittaja turkulainen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Oletko turussa kaupassa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkulainen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Oletko turussa kaupassa?
Huhuu? Jos et ole, niin sulla sitten kaksoisolento =)
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Minkälaiset (siis teippi/sinetti tms.) pidennykset otit?
sinetti kai jos liimalla laitettu ja 150 sinettia,mulla ja 50cm,mutta ehkä mulla on vähän pettymystä,kun mun piti tuhennuskin tehdä,mutta ostin jo itselle clip-on tai joku tommoset hiukset myös aidot
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkulainen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Oletko turussa kaupassa?
Huhuu? Jos et ole, niin sulla sitten kaksoisolento =)
Missä kaupassa mun kaksois olento? B) En ole kaupassa töissä
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Minkälaiset (siis teippi/sinetti tms.) pidennykset otit?
sinetti kai jos liimalla laitettu ja 150 sinettia,mulla ja 50cm,mutta ehkä mulla on vähän pettymystä,kun mun piti tuhennuskin tehdä,mutta ostin jo itselle clip-on tai joku tommoset hiukset myös aidot
150 on kyllä koko päähän aika vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Minkälaiset (siis teippi/sinetti tms.) pidennykset otit?
ei se vähän ole,mutta kun mulla itsellä on paljon hiuksia niin sitten tarvi enemmän.Mua ärsyttää kampaajat kun he eivät ole sanoneet yhtään mitään,maksoin vain 600 ja sitten he totesivat että lisää pitää laita vast sen jälkeen kun hiukset oli laitettu jo ja lisää maksaa 325 :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Minkälaiset (siis teippi/sinetti tms.) pidennykset otit?
ei se vähän ole,mutta kun mulla itsellä on paljon hiuksia niin sitten tarvi enemmän.Mua ärsyttää kampaajat kun he eivät ole sanoneet yhtään mitään,maksoin vain 600 ja sitten he totesivat että lisää pitää laita vast sen jälkeen kun hiukset oli laitettu jo ja lisää maksaa 325 :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Minkälaiset (siis teippi/sinetti tms.) pidennykset otit?
Mistä ihmeestä sulla on aina rahaa? Tanssitko edelleen työksesi?