Saunotteko yhteissaunassa kaverien kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja rajoittunutko
  • Ensimmäinen viesti
hmh?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
En sauno enkä ymmärrä yhtään aikuisilta ihmisiltä. Teinien kännibileissä ymmärrän, mut en kolmekymmpisten perheellisten illan vietossa.
Siis että raittiit ihmiset menevät ystäviensä kanssa puhdistautumaan ja keskustelemaan saunan lauteille? Mikä siinä niin kamalaa?
 
välillä, joskus kaveriporukassa saunotaan ukot ja akat erikseen, molemmat saa puhua omiaan, mutta välillä saunotaan rehdisti sekasaunassa, selvinpäinkin. eikä mitään uikkareita tai pyyhkeitä, alasti tänne on kaikki tullu.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
En sauno enkä ymmärrä yhtään aikuisilta ihmisiltä. Teinien kännibileissä ymmärrän, mut en kolmekymmpisten perheellisten illan vietossa.
Miksi se on eri asia? en tajua....

Mulle sauna ei ole ikinä ollut mitenkään seksuaalinen paikka, joten en näe siinä mitään outoa saunoa kavereitten kanssa, olipa ne miehiä tai naisia.
 
suomalainen
Minusta se on jotenkin ulkomainen ajatus, että sauna ois seksuaalinen paikka. Mulle se on vain rentoutumispaikka. Suomalaisuuden sydän. Ihan hyvin voi tuttujen kanssa mennä sinne alasti.
 
Turkilmas
Juu saunotaan. Tosin riippuu kyllä kaveriporukoista. Meillä niitäkin on useampia. Toisten kanssa saunotaan kaikki porukalla, toisten kanssa mennään erikseen naiset ja miehet ja joidenkin kanssa ei saunota lainkaan :D
 
outi
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
En sauno enkä ymmärrä yhtään aikuisilta ihmisiltä. Teinien kännibileissä ymmärrän, mut en kolmekymmpisten perheellisten illan vietossa.
Miksi se on eri asia? en tajua....

Mulle sauna ei ole ikinä ollut mitenkään seksuaalinen paikka, joten en näe siinä mitään outoa saunoa kavereitten kanssa, olipa ne miehiä tai naisia.
Ehkei sulle, mutta miehet lienee eri mieltä... jos joukossa on yhtään vähäänkään kauniimpaa naista.
 

Yhteistyössä