Saunotteko yhteissaunassa kaverien kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja rajoittunutko
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja !!:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
No eipä oo kyllä tullu kokeiltua :D Muttei tuo mikään mahottomuus olis. Käydään aina miehet ja naiset erikseen. Saa puhua rauhassa naisten juttuja ja sillä aikaa kun miehet saunoo (sen kolmisen tuntia) niin naiset voivat tehä ruokaa tai vaikka valmistautua baariin lähtöön.

ja koskaan en vois isän tai veljen kanssa saunoa!
Niiiiiin tätä. se mitä me eniten ihhoan illanistujaisissa on just tää - naiset laittaa ruokaa ku miehet dokaa saunassa. Kyllä, olen kateellinen niille miehille! nillon paljon paremmat jutut ku naisilla yleensä... ja on niin epäreilua että naiset aina joutúu hoitamaan tarjoilut ja tiskaamiset. (ja vielä väittää että tekee sen mielellään. pah! meidät on vaan aivopesty pikkuvaimoiksi!)
Anteeks nyt vaan mut mua ei oo pesty pikkuvaimoksi :D Ja meil on taatusti ihan yhtä hyvät jututki ku äijillä!! Mä en kyl jaksa saunoa montaa tuntia enkä pidä jos sauna on liian kuuma, joten musta on mukava käydä ekaks jolloin löylytki on sopivat. Ja meillä kokkaa miehetki, yleensä nää sauna-iltojen ruuat on jotain karjalapiirakoita uunissa tai salaattia. Jotta tiskaileen ja tarjoileen ei kukaan joudu. Kukin tyylillään, meillä näin.
 
vieras
Mä en sauno porukalla. Joskus oon hiljaa taipunu kun muut piti sitä ihan tavallisena asiana, mutta nyt aattelen että ens kerralla meen vaikka yksin sit kun muut on käyny tai jätän koko saunomisen väliin. Ei vaan sovi mulle.
 

Yhteistyössä