?
?!
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja raita:miks joidenki pitää olla nii hemmetin ilkeitä?mitä te siittä saatte?
Ei ole ilkeyttä sanoa totuuksia.
mikähän totuus tuossaki sitten oli?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja raita:miks joidenki pitää olla nii hemmetin ilkeitä?mitä te siittä saatte?
Alkuperäinen kirjoittaja böö:mutta mitenkäs kun ennen on synnytettykin saunassa...
Alkuperäinen kirjoittaja raita:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja raita:miks joidenki pitää olla nii hemmetin ilkeitä?mitä te siittä saatte?
etkö sä oo mielestäs ilkeä?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja raita:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja raita:miks joidenki pitää olla nii hemmetin ilkeitä?mitä te siittä saatte?
etkö sä oo mielestäs ilkeä?
Ei,en ole. En vain jaksa näitä hysteerisiä aloituksia.
Alkuperäinen kirjoittaja raita:miks joidenki pitää olla nii hemmetin ilkeitä?mitä te siittä saatte?
Alkuperäinen kirjoittaja böö:mutta mitenkäs kun ennen on synnytettykin saunassa...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:ennen vanhaan sanottiin vähän semmoisia hulluja löylynlyömiksi, liekkö suossa sitten mitään totuudensiementä..
Alkuperäinen kirjoittaja mä;17579819:Ei ole ilkeyttä sanoa totuuksia.