Rukoilijasirkka
No entäs äitis kaa? Toisaalta, sähän oot tullut sen toosasta...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi en saunoisi? Outo kysymys...
No entäs äitis kaa? Toisaalta, sähän oot tullut sen toosasta...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi en saunoisi? Outo kysymys...
Sulta vois kysyä samaa kääntäen, eli että äitis kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi en saunoisi? Outo kysymys...
Miksi en saunoisi? Edelleen outo kysymys.Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Sulta vois kysyä samaa kääntäen, eli että äitis kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi en saunoisi? Outo kysymys...
Me kävimme puokkiin vuoron kun tulin teiniksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:myös mä olen saunonut isä kanssa vielä silloin kun olin tytsin ikäinen. enää en, tiiä mikä siinä tuli... venyi liian pitkäksi aika että ois saunottu vai mikä. teininä ei oikein voinut valita, kun kerrostalossa asuttiin ja saunavuoro oli joka toinen viikko.
Kuinkas se sirkkis puhuu toosasta= YllättynytAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No entäs äitis kaa? Toisaalta, sähän oot tullut sen toosasta...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi en saunoisi? Outo kysymys...
No, mä mietin kyllä mikä ois nätisti sanottu, mutta en sit keksinyt, anteeks. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelmaa:Kuinkas se sirkkis puhuu toosasta= YllättynytAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No entäs äitis kaa? Toisaalta, sähän oot tullut sen toosasta...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi en saunoisi? Outo kysymys...
Jos se sulle on luonnollista, niin ei se kaikille ole. Mulla taustalla esim. hyväksikäyttöä, niin vain kuolleen ruumini yli menisin. Mutta vaikka olisin elänyt ihan normaalin lapsuuden, niin silti mun olis vaikea kuvitella itseäni aikuisena sukukypsänä naisena saunaan vanhempieni kanssa. Jotenkin perustelen sen raamatunkohdalla, että mies hyljätköön vanhempansa ja liittyköön vaimoonsa (vai-miten-se-nyt-oli), eli minä olen aikuinen, itsenäinen ihminen, jolla on oma aikuisen naisen ruumis, jota en halua näyttää kuin miehelleni ja tyttökavereille.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi en saunoisi? Edelleen outo kysymys.Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Sulta vois kysyä samaa kääntäen, eli että äitis kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi en saunoisi? Outo kysymys...
Minkä tähden yleensäkään toosa piti mainita?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, mä mietin kyllä mikä ois nätisti sanottu, mutta en sit keksinyt, anteeks. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelmaa:Kuinkas se sirkkis puhuu toosasta= YllättynytAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No entäs äitis kaa? Toisaalta, sähän oot tullut sen toosasta...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi en saunoisi? Outo kysymys...
No siis se oli pohdintaani siitä, että miksi tosiaan ei voisi vaikkapa joku mies saunoa äitinsä kanssa. Että mitä hävettävää siinä on...Alkuperäinen kirjoittaja jep:Minkä tähden yleensäkään toosa piti mainita?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, mä mietin kyllä mikä ois nätisti sanottu, mutta en sit keksinyt, anteeks. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelmaa:Kuinkas se sirkkis puhuu toosasta= YllättynytAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No entäs äitis kaa? Toisaalta, sähän oot tullut sen toosasta...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi en saunoisi? Outo kysymys...
No kyllä tuon ymmärtää jos on tuollainen tausta ja kaiken lisäksi peilaa itseään raamatuntekstien kautta.Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Jos se sulle on luonnollista, niin ei se kaikille ole. Mulla taustalla esim. hyväksikäyttöä, niin vain kuolleen ruumini yli menisin. Mutta vaikka olisin elänyt ihan normaalin lapsuuden, niin silti mun olis vaikea kuvitella itseäni aikuisena sukukypsänä naisena saunaan vanhempieni kanssa. Jotenkin perustelen sen raamatunkohdalla, että mies hyljätköön vanhempansa ja liittyköön vaimoonsa (vai-miten-se-nyt-oli), eli minä olen aikuinen, itsenäinen ihminen, jolla on oma aikuisen naisen ruumis, jota en halua näyttää kuin miehelleni ja tyttökavereille.
En minä itseäni raamatun tekstien kautta peilaa, eikä kaikkea voi taustalla selittää. Ihmisten erilaisuudella kenties?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:No kyllä tuon ymmärtää jos on tuollainen tausta ja kaiken lisäksi peilaa itseään raamatuntekstien kautta.Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Jos se sulle on luonnollista, niin ei se kaikille ole. Mulla taustalla esim. hyväksikäyttöä, niin vain kuolleen ruumini yli menisin. Mutta vaikka olisin elänyt ihan normaalin lapsuuden, niin silti mun olis vaikea kuvitella itseäni aikuisena sukukypsänä naisena saunaan vanhempieni kanssa. Jotenkin perustelen sen raamatunkohdalla, että mies hyljätköön vanhempansa ja liittyköön vaimoonsa (vai-miten-se-nyt-oli), eli minä olen aikuinen, itsenäinen ihminen, jolla on oma aikuisen naisen ruumis, jota en halua näyttää kuin miehelleni ja tyttökavereille.
Niin mäkin. Ja ei siinä auta isänkään turvautua raamattuun, koska mä pesen hänet. Musta tää on ihan luonnollista vaikka olen aikuinen ihminen ja avoliitossa, lapsia 3.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Tottakai voin saunoa isäni kanssa, viimeksi saunoin hänen kanssaan lauantaina
Kaipa se aika pitkälti lähtee siitä miten on lapsesta saakka suhtauduttu suomalaiseen saunakultturiin ja alastomuuteen yleensä. Vanhemmistahan sekin aika pitkälti lähtee.Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:En minä itseäni raamatun tekstien kautta peilaa, eikä kaikkea voi taustalla selittää. Ihmisten erilaisuudella kenties?
Joo, no mulla ei valitettavasti ole kokemusta normaalista lapsi-vanhempi-suhteesta, niin paha sanoa miten asian sitten ajattelisin. Mutta minusta minussa ei ole mitään vikaa vaikka en halua saunoa ihan kenen tahansa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kaipa se aika pitkälti lähtee siitä miten on lapsesta saakka suhtauduttu suomalaiseen saunakultturiin ja alastomuuteen yleensä. Vanhemmistahan sekin aika pitkälti lähtee.Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:En minä itseäni raamatun tekstien kautta peilaa, eikä kaikkea voi taustalla selittää. Ihmisten erilaisuudella kenties?
Eihän ihmisessä tarvitse mitään vikaa ollakaan. Onhan joillekin tabu näyttää edes kasvojaan vieraalle miehelle. Sekin taitaa olla jossain vanhassa kirjassa ohjeena.Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Joo, no mulla ei valitettavasti ole kokemusta normaalista lapsi-vanhempi-suhteesta, niin paha sanoa miten asian sitten ajattelisin. Mutta minusta minussa ei ole mitään vikaa vaikka en halua saunoa ihan kenen tahansa kanssa.
Missä siinä sitten sinun mielestäsi on vika, jos kerran pidät koko kysymystä tyhmänä ja käsittämättömänä sitä että joku ajattelee toisin?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Eihän ihmisessä tarvitse mitään vikaa ollakaan. Onhan joillekin tabu näyttää edes kasvojaan vieraalle miehelle. Sekin taitaa olla jossain vanhassa kirjassa ohjeena.Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Joo, no mulla ei valitettavasti ole kokemusta normaalista lapsi-vanhempi-suhteesta, niin paha sanoa miten asian sitten ajattelisin. Mutta minusta minussa ei ole mitään vikaa vaikka en halua saunoa ihan kenen tahansa kanssa.