Saunoisitko KAKSIN isäsi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja örk
  • Ensimmäinen viesti
hml
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ja sinäkö ajattelet tulevaisuudessa mahd. murrosikäisestä/aikuisesta pojastasi noin? :eek: :x Vai oletko sitä mieltä, että kaikki miehet ovat insestiin taipuvaisia?
En, mutta normaali terve mies ei sauno aikuiseksi kasvavan tyttären kanssa. Enkä sauno minäkään aikuiseksi varttuvan poikani kanssa, kun se aika koittaa.

Aljendo
juu saunoisin. ja olen ex-appiukkonikin kanssa saunonut. tosin olen mies. vähän hämmästystä herätti anopin ja sen miehen kanssa saunominen. kun en ollut tottunut moiseen. isä kyllä ei oo enää saunomassa maan päällä, mutta saunottiin usein aikoinaan. no voishan se tietysti vähän häiritä, jos ilmestyisi saunan lauteille :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
Kukaan NORMAALI aikuinen mies ei sauno tyttären kanssa jolla on tissit ja karvat.
Mä kiikuttasin sellaset malli-isukit kallonkutistajalle.
No, kiikutat kai kallonkutistajalle ne lukuisat jo keski-ikän ylittäneet naiset ja miehet jotka saunottavat vanhoja isiään ja äitejään, jotka eivät enää yksikseen saunassa pärjää?
Siinä EI ole mitään seksuaalista. Paitsi ehkä sinun kieroutuneessa mielessäsi :snotty:

h
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mökillä ollaan saunottu kylläkin...uikkarit päällä ja saunas vaihtuu siellä väki kaiken aikaa....kun osa on uimassa ja osa vilvoittelee ja usein isän kans jäädään saunaan ottamaan "kunnon löylyt" ja juttelemaan
No mutta ette olekaan alasti, joten sun isäs lienee vielä terve.

jh
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :
No sit saisit meidän isän viedä, eikä kutistaja keksisi pahaa sanottavaa. Vieläkin saunoisin, miksen, olenhan sitä tehnyt koko lapsuuteni ja nuoruuteni niin kauan ku kotona asuin. Ja ihan vapaaehtoisesti.
Kyllä se kutistaja laukos mikä on soveliasta mikä ei. Terveenä käytöksenä ei asiaa pitäs isäs puolelta..

Alkuperäinen kirjoittaja jh:
No sit saisit meidän isän viedä, eikä kutistaja keksisi pahaa sanottavaa. Vieläkin saunoisin, miksen, olenhan sitä tehnyt koko lapsuuteni ja nuoruuteni niin kauan ku kotona asuin. Ja ihan vapaaehtoisesti.
Kyllä se kutistaja laukos mikä on soveliasta mikä ei. Terveenä käytöksenä ei asiaa pitäs isäs puolelta..
Olen ihan eri mieltä. Sitäpaitsi, jos se ei olisi soveliasta, se olisi varmaankin laissa kielletty ;)

huh
Olen ihan eri mieltä. Sitäpaitsi, jos se ei olisi soveliasta, se olisi varmaankin laissa kielletty ;)
En usko että kellekään on tullut edes mieleen tehdä lakia asiasta joka on itsestään selvä normaalille aikuiselle miehelle.
Jessus.

huom
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja sori:
Kukaan NORMAALI aikuinen mies ei sauno tyttären kanssa jolla on tissit ja karvat.
Mä kiikuttasin sellaset malli-isukit kallonkutistajalle.
No, kiikutat kai kallonkutistajalle ne lukuisat jo keski-ikän ylittäneet naiset ja miehet jotka saunottavat vanhoja isiään ja äitejään, jotka eivät enää yksikseen saunassa pärjää?
Siinä EI ole mitään seksuaalista. Paitsi ehkä sinun kieroutuneessa mielessäsi :snotty:
Vanhustenhuoltoa ei voi verrata siihen että isi saunoo kaksin teinimisun kanssa.

todennäköisesti
Alkuperäinen kirjoittaja erittäin häveliästä sukua:
Meidän isä lopetti saunomisen kanssani, kun rintani alkoivat näkyä.
No siis, vaikka olette sukua niin eiköhän se lopettanut ihan siks että joku uukin olisi TAHATTOMASTI alkanut sitten Näkyä... Ihminen on ihminen, vaikka ei olisi ollutkaan mikään pedofiili.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
En usko että kellekään on tullut edes mieleen tehdä lakia asiasta joka on itsestään selvä normaalille aikuiselle miehelle.
Jessus.
Haa, löysimpä asian jossa uskallan peesailla ihan 100 tytsiä :D Mikä ihme siinä on että jotkut kuvittelee että KAIKKI NORMAALIT isät kyttää ja vahtaa tyttäriään saunassa sillä silmällä??? Kun nimenomaan terve bnormaali isä ei niin tee. Eri asia kaikenlaiset pikkujoulukimppasaunat, mut nyt on kyse OMASTA lapsesta. Herranen aika, sulla vois olla kutistajalle asiaa tolla asenteella.

Moi
Joo voisin kyllä, mutta en tykkää esiintyä alasti muiden nähden. Eli siis ei siinä mitään kummaa olis vaikka saunoisin sen kaa. Olen mä kerran itkeny sen sylissä sydänsurujaki :D

En ole noin 10 vuotta täytettyäni saunonut edes äitini kanssa, joten tuskin. Isä on kuollut, joten käytännössä ei tarvitse miettiä.

Vieraitten ihmisten kanssa osaan jostain syystä saunoa ihan ilman ongelmia - ei väliä, vaikka olisivat miehiäkin.

fsfgf
Mikä siinä äidissä tai isässä on niin erinlaista kuin jossain kaverissa tai vaikka opettajassa joka sekin toisissa kouluissa valvoo suihkujakin ? Isä ja äiti on kuitenkin just sua varten. Ne rakastaa sua ja niin edelleen... Ne ei varmaan sua arvioi saunassa tai missä sitten olisitkin alasti. Enemmän sitä tekee just ne kaverit.

Mun mielestä aikusella ihmisellä pitää olla oikeus omaan kehoonsa ja häveliäisyyteen sen kanssa kenelle sitä esittelee. Ei tuntuisi hyvältä näyttäytyä kenellekään muulle miespuoliselle alasti yhtään missään, kuin omalle miehelle. Ihan vaan koska mun mielestä aikuisen alastomuus on seksuaalisuutta, aikuisen naisen vartalon on tarkoitus herättää kiinnostusta aikuisessa miehessä ja toisinpäin. Tietenkään en omista sukulaisistani seksuaalisesti kiinnostuisi, mutta kiusallista se olisi, en halua nähdä heitä alasti, enkä halua olla tekemisissä vanhempieni seksuaalisuuden kanssa. Mielummin tapaan heitä vaatteet päällä. Minä en edes yritä esittää, että olisin tosi sinut oman vartaloni kanssa kaikkien edessä. Kyllä mun alaston ruumis kuuluu vaan mun miehelle ja ystävien kanssa voin saunoa. En halua kyllä saunoa vieraiden naistenkaan kanssa alasti. Ja minulla on täysi oikeus olla haluamatta.

Yhteistyössä