Saunasta!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja saunatonttu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kaksi kertaa viikkossa talvisin. Kesäisin useamminkin lämmitettään rantasauna. Keväästä alkutalveen asti saunotaan rantasaunassa, harvemmin lämmitetään sisäsaunaa, joskus lapselle.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaksi kertaa viikkossa talvisin. Kesäisin useamminkin lämmitettään rantasauna. Keväästä alkutalveen asti saunotaan rantasaunassa, harvemmin lämmitetään sisäsaunaa, joskus lapselle.
Meillä saunapäivät ovat usein lauantai tai tiistai/keskiviikko.

Nyt kun ostettiin oma talo ja täällä on uusi PUU-KIUAS eikä tarvi enää kärvistellä kerrostalon tulikuumassa sähkösaunassa sitä ainoaa tunnin aikaa lauantaina, niin voisin sanoa, että

SUHT USEIN KYLLÄ :D

Likoilla on pillimehut joskus mukana, joskus on vanna, joskus menee likat ensin (mun tai isin kans) pesulle ja sit me kahelleen kun on tehty uus lämmityskierros ja likat nukkuu..

vieras
en enää tykkää saunoa kuin kerran kk.ssa en tiiä mikä on mut mun hiukset näyttää viikon ainakin sen jälkeen tosi räjähtäneeltä ja ne on pitkät niin pitää niitä vähän varjella, työn puolesta niitten pitää olla kunnossa,muuten saunoisin kait useemmin.Ukko saunoo useemmin ja valittaa aina kun en haluu mukaan...

vv
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en enää tykkää saunoa kuin kerran kk.ssa en tiiä mikä on mut mun hiukset näyttää viikon ainakin sen jälkeen tosi räjähtäneeltä ja ne on pitkät niin pitää niitä vähän varjella, työn puolesta niitten pitää olla kunnossa,muuten saunoisin kait useemmin.Ukko saunoo useemmin ja valittaa aina kun en haluu mukaan...

Olsikohan syynä se, että menet kuivilla hiuksilla sinne lämpöön? Hiukset tulee kastella hyvin ennen löylyhuoneeseen menoa. Voit myös suojata ne pyyhe"turbaanilla". Ja voisi auttaa, että menet sinne löylyyn kun lämpö on 50 astetta.

Sauna lämpiää milloin tekee mieli saunoa... ;)

Saunassa saunotaan , pestään, kylvetään milloin mitenkin... :D Ei ole mitään sen kummempia rutiineja... Pienin tykkää heitellä omasta pienestä kiulusta vettä ja tytöt RAKASTAA kylpyammeissaan kylvetellä ja leikkiä...

Itse on ihana laittaa jalat kylpyvatiin löylyssä ja RENTOUTUA... :D

Yhteistyössä