Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulle annettiin neuvo ettei saunaan jos korvatulehdus,että pahentaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulle annettiin neuvo ettei saunaan jos korvatulehdus,että pahentaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mi:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulle annettiin neuvo ettei saunaan jos korvatulehdus,että pahentaa.
Höpö höpö jos on kuume ja ihan selkeesti sairas niin ei saunaa, mutta muuten ei ole mitään rajoitusta että ei pahenna.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulle annettiin neuvo ettei saunaan jos korvatulehdus,että pahentaa.
Höpö höpö jos on kuume ja ihan selkeesti sairas niin ei saunaa, mutta muuten ei ole mitään rajoitusta että ei pahenna.
Juu voi olla höpö höpö,mutta kyllä mä sitä lääkäriä ennemmin uskon kuin sinua.
Alkuperäinen kirjoittaja mi:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulle annettiin neuvo ettei saunaan jos korvatulehdus,että pahentaa.
Joo älä vaan mee itsekkään saunaan ette vaan tuu kipeeeksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulle annettiin neuvo ettei saunaan jos korvatulehdus,että pahentaa.
Joo älä vaan mee itsekkään saunaan ette vaan tuu kipeeeksi![]()
voi vitsit,noinkos se menikin.