A
ap
Vieras
Pitäisi ostaa saumuri, nyt immeiset pinoon teidän saumurit. merkki? ja onko hyvä? vanhat ja uuret pinoon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Mulla on Berninan 800DL. En kauheesti oo vielä sillä väsänny, mutta muuten on hyvä. Siinä on helpot ja ymmärrettävät langotusohjeet ja värikoodit.
Alottelijakin saa selvää käyttöohjeista.
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Minkä hintaisia saumurit yleensä on? Äitini on jo pitkään haaveillut sellaisesta ja se voisi olla hyvä syntymäpäivälahja...
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Mulla on Berninan 800DL. En kauheesti oo vielä sillä väsänny, mutta muuten on hyvä. Siinä on helpot ja ymmärrettävät langotusohjeet ja värikoodit.
Alottelijakin saa selvää käyttöohjeista.
Mulla sama, en pois antais enkä vaihtais!
Ihan kohtuuhintainen kone, helppo käyttää ja kunnollinenkin vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mä haluaisin uuden lelun (mulla on jo omplelukone ja neulekone...). Mitäs eroa halvoilla ja kalliilla saumureilla on? Mitkä ovat "turhia" hienouksia ja mistä vielä kannattaa maksaa?
Booty????
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mä haluaisin uuden lelun (mulla on jo omplelukone ja neulekone...). Mitäs eroa halvoilla ja kalliilla saumureilla on? Mitkä ovat "turhia" hienouksia ja mistä vielä kannattaa maksaa?
Booty????
Kannattaa mennä alan liikkeeseen katselemaan vanhoja ihan ensin. Jutustella myyjän kanssa ja kokeilla koneita. Muovihökötykset saa unohtaa heti. Simppelikone ilman mitään sen kummempia juttuja. se riittää kyllä hyvin.
Vanhoissa koneissa pitää katsastaa tuo varaosien saatavuus. Kaikkiin ei enää saa ja osan tilaaminen voi maksaa sitten jo melkein enemmän kuin koneen vaihto uudempaan.
Öööö, muutakin oli vielä mut en mä muista tähän hätään...